Wystartował kolejny polski program informacyjno – promocyjny

W dniu 12 lutego 2013 roku Agencja Rynku Rolnego zawarła ze Stowarzyszeniem Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej umowę na realizację kampanii informacyjno-promocyjnej pt. „Europejskie mięso - tradycja, jakość i smak”.

3 - letni program promujący świeże schłodzone lub mrożone mięso i jego przetwory, w tym świeża schłodzona lub mrożona wołowina, wieprzowina i drób wysokiej jakości, realizowany będzie na trzech rynkach: Federacji Rosyjskiej, Chińskiej Republiki Ludowej i Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Celem kampanii jest szerokie rozpowszechnienie oraz pogłębienie wiedzy o sposobie produkcji i poznanie walorów smakowych europejskiego mięsa oraz zwiększenie w krajach docelowych sprzedaży mięsa i jego przetworów wytwarzanych na terenie Unii Europejskiej.

Strategia programu jest oparta na kontynuacji założeń programowych, jakie zostały zrealizowane w dwóch poprzednich Programach „Mięso i przetwory spożywcze oparte na tym składniku - tradycja i smak” oraz „Europejski stół - tradycja, nowoczesność, jakość”. Strategia przewiduje kontynuację działań promocyjnych na rynkach objętych programem, celem utrwalenia uzyskanych efektów, utrzymania wypracowanych dobrych relacji handlowych, dotarcia do nowych grup odbiorców, poszerzenia i rozbudowania grup docelowych, a także przekonania szerszego grona konsumentów do spożywania europejskiego mięsa.

 

Grupy docelowe programu:

TG 1: Dystrybutorzy i importerzy mięsa i przetworów, organizacje i zrzeszenia skupiające przedsiębiorców z branży mięsnej i spożywczej, restauratorzy i hotelarze.

TG 2: Media, media branżowe wydające magazyny branżowe i ogólne, dziennikarze i osoby kształtujące opinię publiczną.

 

Działania, które będą realizowane w trakcie kampanii:

  • promocja w prasie branżowej,
  • reklama outdoor,
  • publikacje,
  • public Relations,
  • uczestnictwo w targach,
  • materiały promocyjne,
  • marketing bezpośredni,
  • strona internetowa.

Całkowity budżet programu wynosi 4 765 467,42 euro, z czego 2 382 733,71 stanowi dofinansowanie z budżetu Unii Europejskiej, 1 429 640,23 euro pochodzi z budżetu krajowego, zaś 953 093,48 euro ze środków Funduszy Promocji Produktów Rolno-Spożywczych, tj. z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego i Funduszu Promocji Mięsa Wołowego.

Wykonawcą kampanii pt. „Europejskie mięso - tradycja, jakość i smak”, tj. organizacją wdrażającą jest Krajowa Izba Gospodarcza Centrum Promocji Sp. z o.o.

Źródło
Agencja Rynku Rolnego
http://arr.gov.pl/

125ml milk

Cenimy sobie Państwa wypowiedzi,
dlatego prosimy aby były one wyrażane w dobrym tonie oraz nie łamały polskiego prawa.
Komentarze łamiące te zasady będą niezwłocznie usuwane.
Dodaj komentarz
*
Tytuł komentarza:
*
Komentarz:
komentarz
*
Podpis:

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o najważniejszych wiadomościach rolniczych oraz przydatnych poradach rolniczych możesz zapisać się do newslettera (po lewej stronie ekranu).

TAGI: mięsa; promocji; mięso; tradycja; ; kampanii; program; polski; promocyjny; jakość; programu; budżetu; branżowe; kolejny; funduszu; wystartował; europejskiego; h;

Ta strona korzysta z plików COOKIES. więcej »