W minioną niedzielę (9.04.2017) mleczny bohater odwiedził 42 kina w całej Polsce ze swoim spotem.
Kampania reklamowa jest skierowana do dzieci celem zachęcenia do aktywnego udziału w programie. Emisja była przed seansem Przygody Słoniczki Elli. Głównym celem programu jest wzmocnienie wizerunku mleka
i produktów mlecznych w codziennej diecie wraz ze zmianą nawyków żywieniowych u dzieci.
Kolejna odsłona spotu już 23 kwietnia, jednak tym razem przed seansem pt. „Kosmoloty”.
Spot dostępny jest na stronie http://www.kochammleko.pl/,7592,6720,pl.html
Polska Izba Mleka wraz z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka starają się cały czas wychodzić naprzeciw oczekiwaniom najmłodszych konsumentów i wpajać im od młodych lat jak ważne jest mleko i produkty mleczne w codziennej diecie.
Mleko jest źródłem białka, tłuszczu, węglowodanów. Zawiera składniki mineralne takie jak wapń, magnez, potas, fosfor, cynk oraz witaminy A, D, E, K oraz z grupy B. Dostarcza pełnowartościowego białka, które jest przecież podstawowym budulcem kości i zębów, a także narządów i mięśni. A ich prawidłowy rozwój jest niezwykle ważny u dzieci. Wapń i witamina D odgrywają bardzo istotną rolę, zwłaszcza w okresie wzrostu i dojrzewania. Pełna szklanka mleka zawiera aż 300 mg wapnia. To stanowi około 1/3 dobowego zapotrzebowania na ten pierwiastek. Mleko jest więc łatwym i jednym z najtańszych sposobów na wartościową dietę. Do tego zdrową, bo przede wszystkim w serach, jest kwas linolowy. To jeden z najsilniej działających związków o właściwościach przeciwnowotworowych zawartych w pożywieniu.
Przypominamy, że trwa konkurs, ale tylko do 13 kwietnia! Celem konkursu jest przygotowanie autorskiego scenariusza lekcji na temat nabiału i mleka w kontekście ich wartości odżywczych. Formą prezentacji powinien by
konspekt wraz z relacją ze zrealizowanej lekcji w postaci krótkiego filmu! Więcej informacji http://www.kochammleko.pl/Wystartowal_pierwszy_koci_konkurs,7371,6834,pl.html
Kampania „Mamy kota na punkcie mleka" jest realizowana dzięki Polskiej Izbie Mleka oraz Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Program został objęty honorowym patronatem Ministra Edukacji Narodowej, Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Prezesa Agencji Rynku Rolnego. Sfinansowana jest z Funduszu Promocji Mleka.
Biuro Prasowe Kampanii Mamy kota na punkcie mleka