
Pierwszy dzień targowy rozpoczął się licznymi oficjalnymi eventami oraz wizytacjami rządowymi. Dla firm zrzeszonych w PIM był to bardzo intensywny czas licznych spotkań biznesowych oraz zacieśniania współpracy pomiędzy uczestnikami wspólnego stoiska.
Od pierwszego występu bardzo dużym zainteresowaniem cieszył się wśród odwiedzających stoisko live cooking, którego forma służy prezentacji walorów smakowych oraz jakościowych polskich producentów mleczarskich.
Koncepcja wspólnego stoiska jest sprawdzonym rozwiązaniem umożliwiającym uczestnictwo w bardzo prestiżowych wydarzeniach polskich firmom mleczarskim. Współpraca pomiędzy firmami uczestniczącymi w ramach Polskiej Izby Mleka pozytywnie wpływa na wizerunek polskiej branży mleczarskiej, a co najważniejsze, umożliwia zbudowanie silnego przekazu dla obecnych i potencjalnych partnerów biznesowych o doskonałej jakości oraz atrakcyjnej cenie produktów ale też polskich firmach jako rzetelnym partnerze biznesowym.
Działanie sfinansowane z Funduszu Promocji Mleka.