Popularyzacja picia mleka, zwłaszcza wśród najmłodszych, jest zadaniem bardzo ważnym, a co za tym idzie, wymagającym zaangażowania i kreatywności. Mleczne spotkania z kotem Mleczysławem oraz inne inicjatywy wchodzące w zakres programu spotykają się z niesłabnącym zainteresowaniem zarówno ze strony uczniów, jak i nauczycieli. Wyrazem tego jest wysoka frekwencja szkół biorących udział w konkursach organizowanych w ramach mlecznej kampanii.
Wszystkim Uczestnikom programu „Mamy kota na punkcie mleka” przypominamy, że wkrótce mija termin zgłaszania prac w jesiennej edycji mlecznego konkursu, która nosi tytuł „Jesienne spotkanie mlekolubnych”. Udział w Konkursie polega na stworzeniu przez klasę pracy wykonanej dowolną techniką, w których mleko lub produkty mleczne odgrywają główną rolę w połączeniu z zaproszeniem bohaterów programu (kota Mleczysława i Mlecznej Kity) na jesienne spotkanie mlekolubnych do swojej placówki. Na prace, które należy wysyłać na adres mailowy promocja@izbamleka.pl czekamy do 26 listopada. Dopuszczalne formaty pracy to: pdf., word., jpg. Przypominamy: jedna klasa może zgłosić tylko jedną pracę. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, w tym spotkanie z kotem Mleczysławem oraz mleczne upominki.
Serdecznie dziękujemy, za tak ogromne zainteresowanie naszym projektem. Mamy wielką przyjemność oznajmić, że grono entuzjastów mleka i produktów mlecznych powiększa się każdego dnia, co niezmiernie nas cieszy. Jeśli nie jesteście jeszcze w programie, zapraszamy do zgłaszania deklaracji uczestnictwa w programie. By dołączyć do kampanii wystarczy przesłać wypełnioną deklarację na adres promocja@izbamleka.pl bądź pocztą polską na Polska Izba Mleka ul. Mickiewicza 7/23, 15-213 Białystok.
Czekamy na Was!
Źródło: Biuro kampanii „Mamy kota na punkcie mleka”