Kolejne dwie podpisane umowy na realizację kampanii informacyjnych i/lub promocyjnych

Na początku lutego 2016 roku zostały przez ARR podpisane dwie umowy na realizację kampanii informacyjnych i/lub promocyjnych, takich jak:

  • „Europejski drób – w jakości siła”;
  • „Makarony Europy”,

których działania będą prowadzone na rynku Chin, Wietnamu, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Ukrainy.

Podmiotami, z którymi ARR zawarła umowy są:

  • Krajowa Rada Drobiarstwa Izba Gospodarcza;
  • Polska Izba Makaronu.

Produkty objęte promocją to mięso drobiowe wysokiej jakości, produkowane w systemie jakości QAFP oraz makarony.

Obie kampanie wdrażane będą przez okres 3 lat.

Łączny budżet ww. kampanii wynosi ponad 7 mln Euro.

 


Źródło
Agencja Rynku Rolnego
http://arr.gov.pl/

125ml milk

Cenimy sobie Państwa wypowiedzi,
dlatego prosimy aby były one wyrażane w dobrym tonie oraz nie łamały polskiego prawa.
Komentarze łamiące te zasady będą niezwłocznie usuwane.
Dodaj komentarz
*
Tytuł komentarza:
*
Komentarz:
komentarz
*
Podpis:

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o najważniejszych wiadomościach rolniczych oraz przydatnych poradach rolniczych możesz zapisać się do newslettera (po lewej stronie ekranu).

TAGI: kampanii; informacyjnych; podpisane; realizację; będą; jakości; kolejne; promocyjnych; mięso; promocją; drobiowe; polska; gospodarcza;; wysokiej; objęte; s;

Ta strona korzysta z plików COOKIES. więcej »