Program „Doceń polskie” rozpoczyna kampanię wizerunkową w TV POLSAT

Informacje Prasowe

Program „Doceń polskie” rozpoczyna kampanię wizerunkową w TV POLSAT  Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”   Twórcy Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” doskonale wiedzą, jak ważna w dzisiejszych czasach jest wysokiej jakości żywność. Dlatego też tak istotne jest jej promowanie. Mimo, iż program promocyjny oferuje swoim laureatom bogaty pakiet działań promocyjnych, jego organizatorzy nie spoczywają na laurach. Już od [więcej...]

Program EIT Food Innovation Prizes

Aktualności Rolnicze

Program EIT Food Innovation Prizes Do 1 czerwca 2019 r. trwa przyjmowanie zgłoszeń do programu EIT Food Innovation Prizes.   Program kierowany jest do młodych startupów i przedsiębiorców, którzy chcą: • rozkręcić swój biznes i przekształcić sektor rolno-spożywczy, • otrzymać do 10 000 euro finansowania bez kapitału własnego, • zyskać dostęp do inwestorów oraz naszej społeczności mentorów i ekspertów, • [więcej...]

Znaczenie środków smarnych w rolnictwie

Informacje Prasowe

Znaczenie środków smarnych w rolnictwie Od siewników, ciągników i kombajnów, przez prasy do belowania słomy aż po rozdrabniacze. Każdą maszynę czy pojazd rolniczy łączy jedno – muszą być wydajne i w pełni sprawne. Kluczowy wpływ na ich prawidłowe funkcjonowanie i bezawaryjność ma prowadzenie przemyślanej gospodarki smarnej, w tym wybór wysokiej jakości olejów i smarów oraz efektywne zarządzanie nimi. Istnieje [więcej...]

Polscy producenci twórcami wysokiej jakości żywności

Informacje Prasowe

Polscy producenci twórcami wysokiej jakości żywności    Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”   Certyfikacje produktów spożywczych odbywają się już od 2011 roku. Od tego czasu, cztery razy w roku, Loża Ekspertów przyznaje punkty zgłoszonym do oceny wyrobom spożywczym polskich producentów żywności. Nie inaczej stało się podczas XXXII audytu produktów spożywczych, organizowanego w ramach Ogólnopolskiego [więcej...]

Carrefour podpisał 15 kontraktów farmerskich

Informacje Prasowe

Carrefour podpisał 15 kontraktów farmerskich  Carrefour Polska kontynuuje rozwój nowego modelu współpracy z polskimi producentami warzyw i owoców – z początkiem kwietnia sieć podpisała łącznie 15 kontraktów farmerskich. Rozwój bliskiej współpracy z polskimi dostawcami to ważny element realizowanej strategii transformacji żywieniowej, a także gwarancja wysokiej jakości lokalnych produktów dla klientów sieci. [więcej...]

Artykuł o Tematyce EkologicznejEkologiczne mięso dostępne w wybranych sklepach Carrefour w Warszawie

Informacje Prasowe

Ekologiczne mięso dostępne w wybranych sklepach Carrefour w Warszawie Z myślą o konsumentach poszukujących produktów bio Carrefour wprowadza do swojego asortymentu ekologiczne mięso. Oferta – obejmująca ekologiczną wołowiną, wieprzowinę i drób – dostępna jest już w trzech warszawskich sklepach sieci, a już wkrótce znajdzie się w kolejnych lokalizacjach. Ekologiczne mięso dostępne w sklepach Carrefour to wieprzowina, wołowina oraz drób (mięso z kurczaka [więcej...]

Ta strona korzysta z plików COOKIES. więcej »