W styczniu 2015 roku zostały przez ARR podpisane cztery umowy na realizację kampanii informacyjnych i/lub promocyjnych, takich jak:
- „Zasmakuj w Europie”;
- „EkoEuropa – jakość i tradycja”;
- „Soki i musy – witaminy w wygodnej formie”;
- „Niezwykłe właściwości zwykłych owoców”,
których działania będą prowadzone na rynku Turcji, Japonii, Singapuru, Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej, Polski, Austrii, Szwecji, Finlandii, Rumunii, Republiki Czeskiej, Słowacji i Litwy.
Podmiotami, z którymi ARR zawarła umowy są:
- Związek „Polskie Mięso”;
- Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”;
- Stowarzyszenie „Krajowa Unia Producentów Soków”;
- Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej.
Produkty objęte promocją to wołowina (świeża, schłodzona lub mrożona) i przetwory spożywcze wytwarzane na jej bazie, truskawki, maliny, porzeczki, borówka wysoka, soki i musy z owoców i warzyw oraz produkty rolnictwa ekologicznego takie jak: owoce, warzywa, przetwory owocowe i owocowo-warzywne, jak również mięso wieprzowe, wołowe i drobiowe oraz ich przetwory.
Wszystkie cztery kampanie wdrażane będą przez okres 3 lat.
Łączny budżet kampanii wynosi 11,6 mln Euro.
Źródło
Agencja Rynku Rolnego
http://arr.gov.pl/