16 września br. ukaże się odświeżone wydanie „Tygodnika Poradnika Rolniczego” (wydawanego przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze), adresowanego do rolników, mieszkańców wsi oraz przedstawicieli branży agro. Na łamach „Tygodnika” pojawi się teraz jeszcze więcej działów. „Tygodnik Poradnik Rolniczy” to największe czasopismo rolnicze
w Polsce.
Wraz z numerem 38/2019 „Tygodnik Poradnik Rolniczy” zmienia się już od pierwszej strony. Okładka będzie jeszcze atrakcyjniejsza, tak by Czytelnik od razu skupił swoją uwagę na najważniejszym temacie, jaki publikowany będzie w wydaniu.
Zmiany nie kończą się jedynie na okładce. Zmienia się logotyp, który za sprawą Czytelników przyjął właśnie taki układ – bardzo wyraźny napis TPR na zielonym tle. Od 2013 roku znak rozpoznawczy Tygodnika ewaluował, ale to nic dziwnego, biorąc pod uwagę połączenie dwóch niezależnych niegdyś bytów: „Poradnika Rolniczego” i „Tygodnika Rolniczego”. Od ponad 6 lat na rynku funkcjonuje nazwa „Tygodnik Poradnik Rolniczy”. Przez rolników często skracana do formy TPR. Dlatego właśnie te trzy litery są tak wyeksponowane. - Wiadomo, że „Tygodnik” musi mieć zielone logo. W końcu jest „rolniczy”. Najlepiej, żeby był to taki kolor jak zboże w maju. Taki symbol nadziei i wzrostu – wskazał jeden z Czytelników podczas tzw. badań fokusowych.
Dodatkowo zmieniają się paginy poszczególnych działów tematycznych, aby Czytelnik jeszcze łatwiej mógł odnaleźć najbardziej interesujące go tematy. „Tygodnik Poradnik Rolniczy” zmienia się także pod względem treści, będzie jeszcze więcej ciekawostek, jak chociażby „Liczba tygodnia”, czy też powieść kryminalna – ukazująca się w każdym numerze w dziale „Wieś i rodzina”.
W przyszłych numerach na Czytelników będą czekać kolejne zmiany, będzie więcej artykułów m.in. o drobnym inwentarzu, o odnawialnych źródłach energii, a w dziale „Wieś i rodzina” znajdą się też porady dotyczące mody i urody.
– Liczymy, że zmiany w „Tygodniku Poradniku Rolniczym” spodobają się naszym Czytelnikom i dzięki nim „Tygodnik” będzie jeszcze bardziej przyjazny rolnikom, zwłaszcza że staraliśmy się, aby były to zmiany wynikające z potrzeb i opinii wyrażonych przez wielu naszych Czytelników w ankietach. Jednak pomimo tych wszystkich zmian jedna rzecz na pewno się nie zmieni. Dalej przyświeca nam idea, zgodnie z którą „Tygodnik Poradnik Rolniczy” jest zawsze po stronie rolnika – mówi Ewelina Hahnel, brand manager Tygodnika.
Cena egzemplarzowa tygodnika pozostaje bez zmian: 4,75 zł.
Więcej informacji o Tygodniku na: www.tygodnik-rolniczy.pl
Redakcja „Tygodnika Poradnika Rolniczego”