11.10.2019
ZARZĄDZANIE, MARKETING I KONSUMENT NA RYNKU ŻYWNOŚCI EKOLOGICZNEJ
14:30 – 14:40 Idealiści, pragmatycy, roślinożercy czy mięsożercy? Jacy są konsumenci żywności ekologicznej?
prowadzenie: Dr hab. Sylwia Żakowska-Biemans, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW
14:40 – 14:50 Modele zarządzania na rynku żywności ekologicznej w Polsce
prowadzenie: Dr Dagmara Stangierska, Wydział Ogrodnictwa, Biologii i Architektury Krajobrazu SGGW
14:50 – 15:00 Strategie marketingowe na rynku żywności ekologicznej w Polsce
prowadzenie: Dr Monika Świątkowska, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW
15:00 – 15:20 Pytania do prelegentów
Więcej informacji na stronie
Źródło Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie http://www.sggw.pl