Piotr Machalica i Paweł Królikowski po raz kolejny zostali ambasadorami Systemu Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP. W ramach kampanii „Jakość jest sztuką – spotkania z QAFP” będą promowali wyroby mięsne charakteryzujące się wspaniałym smakiem, oznaczone logotypem systemu.
W ramach kampanii finansowanej z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego, będą odbywać się spotkania z konsumentami z największych miast Polski – Warszawy, Krakowa, Trójmiasta i Poznania. Ich celem jest wywołanie dyskusji poświęconej żywności wysokiej jakości, prawdziwym smakom i aromatom jedzenia. UPEMI poprzez kampanię „Jakość jest sztuką – spotkania z QAFP” chce pokazać konsumentom, że to, co jemy wpływa na jakość naszego życia.
UPEMI w ramach kampanii rozpoczęło współpracę z Radiem Kolor. Jego słuchacze będą mieli okazję dowiedzieć się więcej na temat systemu i wyrobów mięsnych wysokiej jakości. Na antenie tej radiostacji zostanie także ogłoszony specjalny konkurs dt. Systemu QAFP z ciekawymi nagrodami dla zwycięzców.