IV Targi Produktów Tradycyjnych i Ekologicznych Regionalia 2015 odbędą się w dniach 17-19 kwietnia br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Wystawcy będą mieli okazję zaprezentować produkty wytwarzane zgodnie z naturą i tradycją oraz nawiązać kontakty biznesowe z przedstawicielami branży.
Targi Produktów Tradycyjnych i Ekologicznych Regionalia to wydarzenie promujące tradycyjną i regionalną żywność, zdrowe i ekologiczne produkty, regionalne wyroby oraz kosmetyki naturalne. Targi cieszą się coraz większym zainteresowaniem zarówno wśród wystawców, jak i konsumentów. Zeszłoroczna edycja zgromadziła ponad 200 wystawców, których stoiska odwiedziło kilkanaście tysięcy osób.
Rangę targom nadają honorowe patronaty, których udzielili: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Marszałek Województwa Mazowieckiego oraz Polska Izba Produktu Regionalnego.
Siła tradycji i natury
Targi Regionalia promują produkty, które powstają na bazie lokalnych składników o najwyższej jakości, a także wyroby przygotowane zgodnie z recepturami, które pielęgnowane są od wielu pokoleń. Główne miejsce na targach zajmuje sektor spożywczy obejmujący żywność tradycyjną, regionalną, ekologiczną i organiczną. Prezentowane są tu także miody i wyroby mleczarskie oraz wina i piwa regionalne.
Na Targach Regionalia coraz dynamiczniej rozwija się sektor kosmetyków naturalnych, w którym odwiedzający mogą zapoznać się z ofertą produktów do pielęgnacji ciała, a także ekologicznymi środkami czystości. Wyodrębniona zostanie również część hali z wyrobami rzemieślniczymi, wśród których znajdą się artykuły z drewna, ręcznie robiona biżuteria czy odzież inspirowana folklorem.
Tu trzeba być
Oferta prezentowana na targach przyciąga uwagę przedstawicieli branżowych, którzy poszukują tam dostawców. Targi odwiedzają zarządzający oraz właściciele sklepów ze zdrową żywnością, sieci handlowych, hoteli i restauracji. – Te trzy dni to nie tylko ekspozycja i sprzedaż wyjątkowych produktów. To również szansa na spotkanie partnerów biznesowych – tłumaczy Bartosz Sosnowski, prezes Międzynarodowych Targów Polska. – Podczas zeszłorocznej edycji targów kilka firm właśnie tu rozpoczęło rozmowy, które zakończyły się podpisaniem kontraktów, w tym także z dużą siecią handlową – dodaje.
Targi Regionalia to również okazja do przedstawienia oferty mieszkańcom Warszawy i okolic. Bogaty wachlarz regionalnych produktów spełnia oczekiwania koneserów smaku i miłośników zdrowego stylu życia, którzy co roku licznie przybywają na to wydarzenie. Firma Międzynarodowe Targi Polska, organizator targów, zachęca wystawców do dodatkowej prezentacji produktów, zarówno poprzez możliwość zorganizowania warsztatów dla zwiedzających, jak też udział w konkursach. Warszawiacy cenią warsztaty, pokazy i atrakcje z zakresu wiedzy o ekologii czy zdrowego odżywiania.
Jakość drogą do sukcesu
Wystawcy mogą wziąć udział w prestiżowym konkursie na Najlepszy Produkt Targów Regionalia, który organizowany jest pod honorowym patronatem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Celem konkursu jest promocja regionalnych i lokalnych produktów oraz rzemiosła artystycznego z Polski i ze świata. Zwycięzca otrzyma nagrodę główną Ministra. Ponadto w czterech kategoriach konkursowych, tj.: „Skarby natury”, „Promile i procenty”, „Natura i uroda” i „Rękodzieło” zostaną wyłonieni laureaci, którzy otrzymają Złoty Medal Targów Regionalia 2015. Uzyskanie tytułu Najlepszego Produktu to okazja do wyróżnienia się na tle konkurencji, a także szansa na dodatkową rekomendację i zdobycie uznania klientów. Zainteresowane firmy mogą zgłaszać produkty do konkursu do 10 kwietnia br.
Równolegle z IV Targami Produktów Tradycyjnych i Ekologicznych Regionalia odbywają się XX Targi Turystyki i Wypoczynku Lato oraz III Targi Agroturystyka.
Informacje praktyczne
IV Targi Produktów Tradycyjnych i Ekologicznych Regionalia 2015 odbędą się w dniach 17-19 kwietnia 2015 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie przy ul. Marsa 56c. Wstęp na targi jest bezpłatny. Więcej informacji znajduje się na www.targiregionalia.pl oraz www.targiagroturystyka.pl.
Międzynarodowe Targi Polska to organizator biznesowych imprez targowych, m.in.: China Expo Poland, Targów Regionalia i Agroturystyka. To również operator Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska zlokalizowanego przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Ten nowoczesny obiekt o łącznej powierzchni 15,2 tys. mkw. jest w pełni dostosowany do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów, m.in. takich jak bankiety, koncerty czy zawody sportowe. Powierzchnia hali wystawienniczej wynosi 10 tys. mkw., zaplecza konferencyjno-biurowego 1,2 tys. mkw., a terenu zewnętrznego 4 tys. mkw.