Podczas imprezy poprzez bezpłatną degustację promowane było mleko oraz przetwory mleczne, ich walory smakowe oraz zdrowotne. Wydano 5000 porcji przygotowanych z produktów mlecznych, które zapoznały konsumentów z ciekawymi smakami.
Rozdawane były ulotki i materiały promujące mleko i produkty mleczne oraz ich znaczenie w codziennej diecie. Ponadto wyświetlano prezentację pt. „Postaw na mleko!”.
Wśród najmłodszych dużym zainteresowaniem cieszyły się konkursy i zabawy, nastąpiło także rozstrzygnięcie prowadzonych konkursów w lokalnych mediach oraz wręczenie nagród. Ponadto, odwiedzić można było stoiska wystawców oraz producentów oferujących rękodzieło i regionalne produkty.
Biesiada Łowicka wraz z Piknikiem Mlecznym zakończyła się koncertem Ani Rusowicz z zespołem. Skansen w Maurzycach odwiedziło ok. 10 tys. osób.
Redaktor: Justyna Kostecka
Źródło
Krajowa Rada Izb Rolniczych
http://krir.pl