Opony rolnicze Continental z technologią VF

 
  • Nowa technologia VF nowością w ofercie opon Continental dla rolnictwa
  • Elastyczne i wytrzymałe ściany boczne opon gwarantują utrzymanie stałego ciśnienia bez konieczności regulacji
  • Opona wytrzymuje takie samo obciążenie przy ciśnieniu zredukowanym o 40% w porównaniu ze standardowymi oponami oraz o 40% większe obciążenie przy takim samym poziomie ciśnienia
  • Oszczędność czasu oraz paliwa bez utraty wydajności i trwałości

Continental na tegorocznych targach Agritechnica zaprezentuje opony rolnicze TractorMaster i CombineMaster z nową technologią Very High Flexion – VF. Dzięki zoptymalizowanej geometrii opasania i stopki ogumienie ma bardzo elastyczne ściany boczne, co pozwala im utrzymać trwałość oraz stabilność toru jazdy na wysokim poziomie nawet przy zredukowanym ciśnieniu lub dużym obciążeniu.

Pełna elastyczność dzięki nowej technologii VF

Środowisko pracy rolników jest zróżnicowane, podobnie jak wymagania dotyczące opon do maszyn rolniczych. Muszą być one przystosowane do pracy na różnych nawierzchniach i przy zmiennym obciążeniu oraz prędkości, jednocześnie zapewniając stałą wydajność podczas długiej pracy. Opony VF wspierają rolników w wykonywaniu zróżnicowanych zadań, a przy tym pozwalają im nie tylko oszczędzić czas i paliwo, ale też uniknąć szkodliwego dla roślin zagęszczenia gleby. Do niedawna regulacja ciśnienia w oponach była konieczna w zależności od tego, czy pojazd był załadowany, czy pusty, poruszał się po drodze czy polu. Dzięki znacznie zwiększonej elastyczności prezentowane opony VF TractorMaster Hybrid, VF TractorMaster oraz VF CombineMaster mogą wytrzymać takie samo obciążenie przy ciśnieniu niższym o 40% w porównaniu ze standardowymi oponami oraz o 40% większe obciążenie przy takim samym poziomie ciśnienia i maksymalnej prędkości.
Continental_tires_vf_technology.jpg

Więcej mocy do pracy na polu

Kluczowym elementem opony jest stopka, która zapewnia właściwe ułożenie ogumienia na feldze. W oponach VF jej konstrukcja została wyprofilowana w taki sposób, aby była większa i bardziej elastyczna. Także wierzchołek stopki jest mniejszy, co pozwala uzyskać lepsze ugięcie opony, a także znacznie zmniejszyć obciążenie innych jej komponentów. Zapewnia to długą, bezawaryjną eksploatację opon.

Wytrzymałość dla lepszej ochrony przed deformacją i uszkodzeniami

Przy zbyt niskim ciśnieniu i dużym obciążeniu standardowe opony mogą szybko ulec uszkodzeniom, dlatego w przypadku opon VF zwiększona oraz usztywniona została powierzchnia barku i opasania. Zoptymalizowana pod tym kątem konstrukcja zmniejsza ryzyko deformacji i uszkodzeń, na przykład przez przebijające się występy bieżnika.

Mocne ściany boczne

W nowych oponach VF zastosowano również technologię nylonowego karkasu — N.flex. Opatentowany materiał karkasu jest na tyle elastyczny, aby zabsorbować wstrząsy i powrócić do pierwotnego kształtu bez trwałego odkształcenia. Zapewnia to długotrwałą wytrzymałość ogumienia oraz gwarantuje wysoki komfort pracy. Redukcja spłaszczeń bieżnika oznacza koniec nierównomiernej pracy opony po dłuższym postoju.
Cenimy sobie Państwa wypowiedzi,
dlatego prosimy aby były one wyrażane w dobrym tonie oraz nie łamały polskiego prawa.
Komentarze łamiące te zasady będą niezwłocznie usuwane.
Dodaj komentarz
*
Tytuł komentarza:
*
Komentarz:
komentarz
*
Podpis:

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o najważniejszych wiadomościach rolniczych oraz przydatnych poradach rolniczych możesz zapisać się do newslettera (po lewej stronie ekranu).

125ml milk

large bd592bfcd13dd70a67a9d2df7fccbd6e
TAGI: obciążenie; ciśnieniu; rolnicze; ściany; tractormaster; oponach; poziomie; ciśnienia; continental; dzięki; zapewnia; technologią; konstrukcja; oponami; stopki; combinemaster; pracy.; pozwala; d;

Ta strona korzysta z plików COOKIES. więcej »