Znane są wyniki sprzedaży ciągników rolniczych w pierwszym półroczu 2016 roku. W okresie styczeń – czerwiec polscy rolnicy kupili 4183 nowe maszyny. Najwyższą sprzedaż osiągnęła marka New Holland, zamykając półrocze z wynikiem 646 sztuk. Najwięcej ciągników znalazło nowych właścicieli w marcu.
Pierwsze półrocze 2016 stało pod znakiem znacznego spadku sprzedaży nowych ciągników rolniczych, głównie na rzecz wzrostu na rynku maszyn używanych. Liczba zarejestrowanych w pierwszych sześciu miesiącach nowych ciągników rolniczych wszystkich marek wyniosła blisko dwukrotnie mniej niż w analogicznym okresie zeszłego roku (sprzedaż styczeń-czerwiec 2015 - 7487 sztuk).
– Nie jest tajemnicą, że rynek sprzedaży ciągników rolniczych przeżywa w tym roku kryzys. Sytuacja finansowa skłania pewną grupę rolników do powstrzymania się od inwestycji w nowy sprzęt – mówi Adam Sulak, Business Director New Holland. – Fakt, że – podobnie jak w zeszłym roku – znaleźliśmy się na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o łączną wielkość sprzedaży, jest dla nas powodem do dużej satysfakcji. Taki wynik świadczy o zaufaniu, jakim klienci darzą produkty New Holland. Dla nas jest to szczególnie cenne w tak trudnym okresie, gdy inwestycja każdej sumy musi być przez rolnika przemyślana jeszcze dokładniej – dodaje.
Z danych Martin & Jacob Sp. z o.o. wynika, że od stycznia zarejestrowano nowe ciągniki rolnicze produkcji 36 marek. Wyraźnie widoczna jest w tym zakresie przewaga sprzedażowa 7 największych graczy na rynku (New Holland, John Deere, Zetor, Kubota, Case Ih, Ursus i Deutz-Fahr), którzy – biorąc pod uwagę powyższe kryterium – zajmują łącznie 76% rynku. Do lidera, New Holland, należy 15 %.
Dane: Martin & Jacob Sp. z o.o.
Na opinię o marce New Holland Agriculture składa się powodzenie naszych klientów, producentów upraw i inwentarza, dostawców, winnic i dzierżawców. Przygotowaliśmy dla nich najszerszą ofertę nowoczesnych produktów i usług: pełną linię sprzętu od traktorów przez maszyny żniwne ładowarki teleskopowe, prasy i sieczkarnie samobieżne oraz usługi finansowe dostosowane do ich potrzeb i możliwości przez specjalistę z dziedziny rolnictwa. Partnerem finansowym marki New Holland jest CNH Capital, która stanowi źródło finansowania kapitału obrotowego i floty dealerów oraz oferuje konkurencyjne rozwiązania w zakresie finansowania zakupów i leasingu przez klientów nowego, a także używanego sprzętu. Profesjonalna sieć dealerów na całym świecie oraz dążenie marki New Holland do doskonałości gwarantują wyjątkową obsługę każdego klienta. Więcej informacji na temat marki New Holland można znaleźć w witrynie internetowej www.newholland.com
New Holland jest marką CNH Industrial N.V. (NYSE: CNHI /MI: CNHI) światowego lidera na rynku dóbr kapitałowych. Firma szczyci się ugruntowanym doświadczeniem przemysłowym, szeroką gamą produktów i globalnym zasięgiem działania. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.cnhindustrial.com
http://it.youtube.com/user/NewHollandAG
www.flickr.com/photos/newholland
http://www.facebook.com/NewHollandAgriculturePolska
http://twitter.com/NewHollandAG
https://plus.google.com/117086178528241801087/posts