7 października sieć Intermarché rozpoczęła kolejną odsłonę akcji #jedzjabłka. Owoce, które pierwotnie miały dotrzeć specjalnie przygotowanym konwojem do placówek edukacyjnych na terenie Obwodu Kaliningradzkiego, ostatecznie zostaną przekazane do ponad stu polskich szkół.
Z powodu braku odpowiedzi ze strony Ambasady Rosyjskiej w sprawie pozwolenia na wjazd konwoju z jabłkami na obszar Obwodu Kaliningradzkiego, postanowiliśmy przekazać, zakupione u rodzimych plantatorów owoce, uczniom z ponad stu szkół w całej Polsce. To nasz wkład w akcję wspierania polskich sadowników oraz propagowania zdrowego trybu odżywiania – powiedział Patrick Renault, Prezes Grupy Muszkieterów zarządzającej siecią Intermarché w Polsce.
Do szkół wytypowanych przez franczyzobiorców supermarketów Intermarché łącznie trafi ponad 30 ton smacznych owoców.
Równolegle w każdym punkcie sprzedaży sieci Intermarché, rozdawane będą jabłka dla dzieci z Federacji Rosyjskiej.
Skoro my nie mogliśmy dotrzeć do dzieci z Obwodu, postanowiliśmy zaprosić je po odbiór jabłek do naszych supermarketów. Jeśli sami lub wspólnie z rodzicami, do 14 października, odwiedzą dowolny sklep Intermarché w Polsce i okażą ważny dokument potwierdzający tożsamość, otrzymają 10 kg jabłek za darmo – dodał Patrick Renault.
Informacja o sieci Intermarché
Intermarché to największa pod względem obrotów sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych w Polsce. Sklepy zlokalizowane są w całej Polsce. Posiadają w swojej ofercie m.in. wysokiej jakości produkty świeże, takie jak owoce, warzywa, nabiał, pieczywo oraz mięso. Sklepy przynależące do tej sieci posiadają także własne piekarnie, wędzarnie oraz oferują rozbiór mięsa. Dzięki temu klienci mogą zakupić tradycyjne wyroby, produkowane na miejscu według polskich receptur.