W terminie do 28 lutego 2015 r. do ARR wpłynęło pięć ofert programów promocyjnych i/lub informacyjnych dotyczących promocji:
- mięsa drobiowego wysokiej jakości produkowanego w systemie QAFP;
- pomidorów;
- makaronów;
- mleka i przetworów mlecznych takich jak: sery, mleko pitne, jogurty.
Łączny budżet programów wynosi prawie 14 mln Euro.
Propozycje programów złożyły następujące organizacje:
- Krajowa Rada Drobiarstwa - Izba Gospodarcza;
- Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków Pod Osłonami;
- Polska Izba Makaronu;
- Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny;
- Konsorcjum w składzie: Polska Izba Mleka (Lider) oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka (Konsorcjant).
Rynki objęte promocją: Polska, Niemcy, Litwa, Estonia, Ukraina, Chiny z Hongkongiem, Wietnam, Zjednoczone Emiraty Arabskie.
Źródło
Agencja Rynku Rolnego
http://arr.gov.pl/