ARR informuje o terminie składania wniosków o wpis do rejestru administratorów systemów certyfikacjioraz rejestru jednostek certyfikujących w związku z wejściem w życie z dniem 1 października 2014 r. przepisów dotyczących obowiązku uzyskania wpisu.
W związku z wejściem w życie z dniem 1 października 2014 r. przepisów dotyczących obowiązku uzyskania wpisu do:
- rejestru administratorów systemów certyfikacji - w zakresie udzielania zgody na korzystanie z uznanego systemu certyfikacji,
- rejestru jednostek certyfikujących – w zakresie wydawania certyfikatów podmiotom certyfikowanym,
Agencja Rynku Rolnego informuje, że w celu zachowania ciągłości działania przedsiębiorców wykonujących aktualnie ww. działalność, istnieje możliwość złożenia wniosku o wpis do właściwego rejestru z 7 dniowym wyprzedzeniem tego terminu, tj. od dnia 24 września 2014 r.
Jednocześnie ARR opracowała szczegółowe warunki uzyskania wpisu do powyższych rejestrów oraz formularze wniosków i wymaganych oświadczeń:
- „Warunki uzyskania wpisu do rejestru administratorów systemów certyfikacji oraz zasad wykonywania działalności objętej wpisem”;
- „Warunki uzyskania wpisu do rejestru jednostek certyfikujących oraz zasad wykonywania działalności objętej wpisem”.