W lipcu 2015 roku zostały przez ARR podpisane cztery umowy na realizację kampanii informacyjnych i/lub promocyjnych, takich jak:
- „Pokochaj olej rzepakowy”;
- „Rozsmakuj się w Europie”;
- „Smak jakości i tradycji prosto z Europy”;
- „Smaki Europy – jakość i tradycja”,
których działania będą prowadzone na rynku Polski, Słowacji, Japonii, Kanady, Singapuru, Tajwanu, Nowej Zelandii, RPA, Kazachstanu, Algierii, Białorusi i Chin.
Podmiotami, z którymi ARR zawarła umowy są:
- Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju;
- Związek „Polskie Mięso”;
- Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (Lider Konsorcjum) oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego (Konsorcjant);
- Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej (Lider Konsorcjum), Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw – Spółdzielnia Osób Prawnych (Konsorcjant), Polski Związek Hodowców
i Producentów Bydła Mięsnego (Konsorcjant) oraz Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej (Konsorcjant).
Produkty objęte promocją to olej rzepakowy, świeża, schłodzona lub mrożona wołowina i wieprzowina oraz przetwory spożywcze wytworzone na bazie tych produktów, mięso drobiowe wysokiej jakości oraz świeże i przetworzone owoce oraz warzywa.
Trzy kampanie wdrażane będą przez okres 3 lat, zaś jedna - realizowana przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego - przez okres 2 lat.
Łączny budżet kampanii wynosi blisko 10,3 mln Euro.
Źródło
Agencja Rynku Rolnego
http://arr.gov.pl/