Na początku kwietnia rusza najnowsza kampania reklamowa marki Husqvarna – producenta sprzętu do pielęgnacji terenów zieleni. Jest ona kontynuacją ogólnoeuropejskich działań reklamowych podjętych przez koncern Husqvarna AB pod hasłem „Taming the Wild” – „Zapanuj nad zielenią”. Jej celem jest prezentacja najnowszej oferty produktowej oraz aktualnych promocji.
Od kwietnia do czerwca 2012 roku w telewizji, prasie, radiu i na portalach internetowych trwać będzie kampania reklamowa produktów marki Husqvarna. W tym roku w ramach kampanii prezentowane będą takie produkty jak: kosiarki, traktorki ogrodowe i wykaszarki. Spoty reklamowe przez kwartał prezentowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych należących do grup: TVP S.A., Polsat Sp z o.o., ITI Corporation S.A. Na potrzeby kampanii przygotowane zostały również reklamy prasowe, które pojawiać się będą w mediach branżowych, takich jak: Poradnik Rolniczy, Farmer, Agrotechnika oraz Tygodnik Rolniczy. Pojawią się także spoty radiowe w lokalnych i regionalnych stacjach radiowych. Całoroczną kampanię prasową przewidziano dla maszyn profesjonalnych Husqvarna – materiały reklamowe pojawią się w takich tytułach jak: Zieleń Miejska, Administrator, Hotelarz czy Przegląd Komunalny.
Kampania tradycyjnie wspierana jest poprzez Direct Mailing – specjalny katalog dla potencjalnych klientów, w którym zaprezentowane są aktualne oferty promocyjne. Jednocześnie w autoryzowanych punktach dilerskich Husqvarna rozprowadzane są materiały POS. Firma Husqvarna jest również partnerem akcji „Wiosna z Zumi”, w ramach której uruchomiony został dedykowany serwis tematyczny „Zapanuj nad zielenią” i konkurs „Twój ogród”. Pod adresem twojogrod.zumi.pl, znaleźć można artykuły na temat pielęgnacji działek i ogrodów oraz informacje o aktualnych promocjach firmy Husqvarna, której salony sprzedaży zostały dodatkowo zlokalizowane na mapach Zumi.pl. „Tegoroczne działania marketingowe, oprócz wsparcia realizacji celów sprzedażowych, mają za zadanie umocnienie pozycji marki Husqvarna jako światowego lidera w produkcji sprzętu do pielęgnacji terenów zieleni. Oprócz prowadzonej kampanii reklamowej i niestandardowych działań sprzedażowych, zwiększamy naszą obecność w Internecie. Wszyscy zainteresowani mogą za jego pośrednictwem znaleźć najbardziej aktualne informacje o firmie, promocjach i ciekawe newsy z rynku.” – powiedział Maciej Konieczny, Sales Manager Dealer w firmie Husqvarna Poland.
Kreacja produkcji telewizyjnej oraz wizualizacje materiałów drukowanych powstały przy wykorzystaniu materiałów korporacyjnych Husqvarna AB. Działania z zakresu Public Relations, prace Biura Prasowego oraz organizację eventów dla firmy Husqvarna realizuje agencja ComPress S.A. W zakresie niestandardowych wydarzeń w najbliższym czasie odbędą się m.in.: prezentacja Globalnego Raportu Ogrodniczego pokazującego trendy ogrodniczew Polsce i na świecie oraz Międzynarodowe Zawody Strażaków TFA 2012 w Toruniu, które firma Husqvarna wspiera po raz trzeci.
Spółka Husqvarna® – największy światowy producent wysokiej klasy urządzeń mechanicznych, przeznaczonych
Artykuł pochodzi z
www.24gazeta.pl