„Postaw chwastom granicę” to hasło przewodnie nowej kampanii marketingowej Chwastoxu i Agrosaru –
sztandarowych produktów do skutecznej ochrony roślin przed chwastami, produkowanych przez CIECH Sarzynę –
spółkę z Grupy CIECH. Głównym celem kampanii jest podkreślenie polskiego pochodzenia Chwastoxu i Agrosaru,
produktów dopasowanych do potrzeb i oczekiwań rolników i działkowców.
Produkowany przez CIECH Sarzyna Chwastox, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych preparatów do zwalczania chwastów, cieszący się dużym zaufaniem polskich rolników od trzech pokoleń. Z kolei Agrosar to szybko zdobywający uznanie rynku środek chwastobójczy, reprezentujący największy globalny i duży lokalny rynek produktów opartych na glifosacie.
- Jednym z filarów strategii biznesowej CIECH jest rozwój segmentu organicznego. Szczególnie duży potencjał w tym obszarze tkwi w naszych produktach adresowanych do branży rolnej, powstających w CIECH Sarzyna. Nasz sztandarowy produkt Chwastox, który służy do skutecznej ochrony zbóż przed chwastami, znają niemal wszyscy profesjonaliści – powiedział Dariusz Krawczyk, prezes CIECH SA.
Zaplanowane działania marketingowe obejmują: 15-sekundowy spot TV i 8-sekundowy billboard sponsorski (emitowane przed i po serwisach informacyjnych w TVP1 i na Polsacie), kampanię bannerową na portalach rolniczych oraz szereg materiałów ekspozycyjnych w sklepach z zaopatrzeniem agro. Kampanię zaprojektowała i zrealizowała agencja reklamowa WALK.
- W kampanii adresowanej do branży rolnej chcemy zwrócić uwagę, że najlepszy możliwy preparat do skutecznej walki z chwastami powstał na polskiej ziemi. Poprzez podjęte działania marketingowe będziemy również odmładzać
i unowocześniać wizerunek jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek produktu w Polsce, jaką jest właśnie Chwastox.
Kampania podkreśla jej polskie korzenie, co nas pozytywnie odróżnia od zagranicznych producentów – powiedział Andrzej Kopeć, prezes CIECH Sarzyna.
Spoty telewizyjne Chwastoxu będzie można zobaczyć w telewizji już od 15 kwietnia br. Kampania Agrosaru rusza natomiast od 15 czerwca br.
Grupa CIECH jest jednym z liderów europejskiego rynku chemicznego. Posiada dobrze rozwiniętą strukturę produkcyjną (6 spółek) i sieć handlową w kraju oraz Europie i na świecie. Głównymi produktami Grupy są: soda kalcynowana (drugie miejsce jako dostawca w Europie), soda oczyszczona, sól, nawozy, środki ochrony roślin, żywice epoksydowe, poliestrowe i inne produkty chemii organicznej, mające zastosowanie w przemysłach szklarskim, meblowym, chemicznym, budownictwie i rolnictwie.
Od lutego 2005 roku CIECH SA jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Największymi akcjonariuszami spółki są: KI Chemistry s. à r. l.z siedzibą w Luksemburgu (51,14 proc. akcji i głosów na WZ), a także ING Otwarty Fundusz Emerytalny (9,49 proc.).
Więcej informacji znajduje się na stronie www.ciechgroup.com.
Informacje uzupełniające:
Grupa CIECH. Podstawowymi segmentami działalności Grupy CIECH (istnieje od 1945 roku) są segment sodowy
(zakłady produkcyjne zlokalizowane w Polsce, Niemczech i Rumunii), segment organiczny (CIECH Sarzyna)
oraz segment krzemiany i szkło (CIECH Vitrosilicon). Głównymi produktami grupy są: soda kalcynowana, sól, środki
ochrony roślin, opakowania szklane, żywice epoksydowe i poliestrowe i inne produkty chemii organicznej. Klientami
Grupy CIECH są międzynarodowe koncerny z takich sektorów, jak budownictwo, rolnictwo, motoryzacja,
farmaceutyka, branża spożywcza, produkcja mebli i inne.
Od lutego 2005 roku spółka CIECH SA notowana jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
Największymi akcjonariuszami spółki są: KI Chemistry (51,14 proc. akcji) oraz ING Otwarty Fundusz Emerytalny
(9,49 proc.).Od 28 maja 2012 roku Prezesem Zarządu Ciech jest Dariusz Krawczyk.
CIECH Sarzyna (d. Zakłady Chemiczne Organika-Sarzyna SA) to jeden z wiodących w Polsce producentów
środków ochrony roślin (herbicydów, fungicydów i zapraw nasiennych) z ponad 40 - letnią tradycją. Zakłady
produkują także żywice epoksydowe, utwardzacze żywic, żywice poliestrowe nasycone i inne. Do najbardziej
znanych znaków handlowych spółki należą herbicydy Chwastox. i Agrosar oraz żywice epoksydowe Epidian. Pełny
asortyment produkcji obejmuje ponad tysiąc pozycji i ich odmian, w różnych postaciach chemicznych, formach
użytkowych, opakowaniach, stosownie do rynku docelowego i aplikacji. Produkty CIECH Sarzyna stosowane są
m.in. w przemyśle chemicznym, elektronicznym, budownictwie, rolnictwie i ogrodnictwie.