Informacje
Programy lojalnościowe i promocje w oczach polskich rolników
29-12-2018
Jak wynika z badania e-Agribus, poświęconego zakupom produktów rolniczych, prawie 50 proc. rolników korzysta z promocji. Jednocześnie aż 75 proc. ankietowanych nigdy nie korzystało z rolniczego programu lojalnościowego - takie wnioski płyną z badania zrealizowanego na zlecenie Banku BGŻ BNP Paribas przez Martin&Jacob.
Rolnicy pragmatyczni w ocenie promocji
Dla 51 proc. badanych argumentem decydującym o skorzystaniu z promocji jest niższa ...
Komentowane
1 Dość eko-terroru!
Aktualności
2 Nowy członek zarządu w Janowie Podlaskim
Aktualności
3 Czekała na pieniądze za byki
Hodowla i Rybołóstwo
4 Prezes Fundacji Wsparcia Rolnika POLSKA ZIEMIA Szczepan Wójcik o wyzywaniach Wspólnej Polityki Rolnej
Aktualności
5 Zakaz hodowli zwierząt futerkowych w Polsce? Ucierpią ludzie i gospodarka
Hodowla i Rybołóstwo