Artykuł o Tematyce EkologicznejSukces projektu „Demokratyzacja bio” – dzięki grantowi Fundacji Carrefour zwiększa się asortyment produktów ekologicznych

Informacje Prasowe

Sukces projektu „Demokratyzacja bio” – dzięki grantowi Fundacji Carrefour zwiększa się asortyment produktów ekologicznychPonad 1800 ton wyprodukowanych warzyw ekologicznych, wzrost produkcji nawet o 200% oraz wprowadzenie uprawy ponad 20 nowych gatunków warzyw ekologicznych to tylko niektóre efekty ogólnopolskiego projektu „Demokratyzacja bio”, realizowanego z grantu Fundacji Carrefour. Projekt to odpowiedź na założenia planu transformacji żywieniowej i realne wsparcie dla polskich rolników oraz konsumentów oczekujących [więcej...]

Artykuł o Tematyce EkologicznejCarrefour Polska gromadzi przedstawicieli środowiska żywności i rolnictwa oraz zachęca do działania na rzecz demokratyzacji BIO w Polsce

Informacje Prasowe

Carrefour Polska gromadzi przedstawicieli środowiska żywności i rolnictwa oraz zachęca do działania na rzecz demokratyzacji BIO w Polsce Blisko 400 przedstawicieli najważniejszych podmiotów skupionych wokół polskiego rynku żywności konwencjonalnej i ekologicznej wzięło udział w pierwszym Kongresie Rolnictwa i Żywności Ekologicznej ECO FOOD 360, którego organizatorem był Carrefour Polska. Sieć zgromadziła najistotniejsze środowisko, aby upowszechniać wiedzę na temat żywności ekologicznej w Polsce oraz promować rozwój polskiego [więcej...]

Artykuł o Tematyce EkologicznejCarrefour zorganizuje jeden z największych kongresów poświęconych rolnictwu i żywności ekologicznej w Polsce

Informacje Prasowe

Carrefour zorganizuje jeden z największych kongresów poświęconych rolnictwu i żywności ekologicznej w Polsce W dniu 11 czerwca w Warszawie odbędzie się pierwszy Kongres Rolnictwa i Żywności Ekologicznej ECO FOOD 360, którego organizatorem jest Carrefour Polska. Celem wydarzenia jest upowszechnienie wiedzy na temat walorów żywności ekologicznej oraz promocja polskiego rolnictwa ekologicznego. Demokratyzacja żywności ekologicznej wśród polskich konsumentów, jest jednym z priorytetów strategii transformacji [więcej...]

Carrefour podpisał 15 kontraktów farmerskich

Informacje Prasowe

Carrefour podpisał 15 kontraktów farmerskich  Carrefour Polska kontynuuje rozwój nowego modelu współpracy z polskimi producentami warzyw i owoców – z początkiem kwietnia sieć podpisała łącznie 15 kontraktów farmerskich. Rozwój bliskiej współpracy z polskimi dostawcami to ważny element realizowanej strategii transformacji żywieniowej, a także gwarancja wysokiej jakości lokalnych produktów dla klientów sieci. [więcej...]

Artykuł o Tematyce EkologicznejRolnicy dowiedzą się jak zostać eko

Informacje Prasowe

Rolnicy dowiedzą się jak zostać eko W ramach projektu „Go Agri Bio”, realizowanego przez Społeczny Instytut Ekologiczny, przygotowany został portal www.jakzostacrolnikiemeko.pl, który stanowi kompendium wiedzy na temat procesu konwersji. Działania w ramach tej inicjatywy finansowane są z grantu Fundacji Carrefour.   Portal www.jakzostacrolnikiemeko.pl stanowi bazę wiedzy zarówno dla rolników w procesie konwersji, jak i dla tych, którzy [więcej...]

Artykuł o Tematyce EkologicznejCarrefour rozwija ofertę bio i wprowadza ofertę wege dla… zwierząt!

Informacje Prasowe

Carrefour rozwija ofertę bio i wprowadza ofertę wege dla… zwierząt! Z myślą o konsumentach, którzy dbają o to, co jedzą ich pupile, Carrefour Polska – jako jedna z pierwszych sieci handlowych - rozwija ofertę ekologicznych karm dla zwierząt, wprowadzając nowe bio produkty dla czworonogów. W asortymencie wybranych sklepów Carrefour są również karmy pochodzenia roślinnego przeznaczone dla zwierząt z wrażliwością pokarmową lub alergiami. Upowszechnianie produktów [więcej...]

Ta strona korzysta z plików COOKIES. więcej »