ANWIL wyłonił laureatów ogłoszonego w lutym konkursu „Plony i bony”. Uczestnicy musieli zmierzyć się z zadaniem dokończenia zdania: „Kupuję CANWIL, bo…”. Włocławska spółka z Grupy ORLEN – w ramach promocji produkowanych przez siebie nawozów azotowych – zaprosiła do udziału w zabawie, w której do wygrania były karty paliwowe – o wartości 500 zł każda – do wykorzystania na stacjach benzynowych należących do PKN ORLEN. Warunkiem uczestnictwa w konkursie było przedstawienie organizatorowi powodów, dla których rolnicy stosują na swoich polach uniwersalne nawozy azotowe CANWIL z magnezem oraz CANWIL S produkowane przez ANWIL.
Jury konkursu spośród kilkuset zgłoszeń, jakie napłynęły do konkursu z całej Polski, wyłoniło 64, które w jego opinii szczególnie trafnie wyjaśniały, dlaczego warto kupować CANWIL. Były to zarówno krótkie rymowanki, jak np. „Gdy CANWILEM nawiozę pole, będę miał dużo w stodole”, jak również uzasadnienia, wskazujące, że „(…) to dobry nawóz w rozsądnej cenie”. Listę nagrodzonych można znaleźć na stronie www.plonyibony.pl.
- Po raz pierwszy promując CANWIL, skorzystaliśmy z konkursu, więc bardzo nas cieszy, że ta formuła przypadła do gustu naszym klientom. To dla nas sygnał, aby w planowaniu kolejnych działań marketingowych, uwzględniać także to narzędzie komunikacyjne. Treść nadesłanych odpowiedzi na pytanie, które zadaliśmy w zabawie, potwierdza, że rolnicy znają zalety produkowanych we Włocławku nawozów azotowych i doceniają ich uniwersalność, co jest dla nas szczególnie istotne - mówi Agnieszka Multan koordynator projektu w ANWIL S.A.