Konsorcjum w składzie: Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego ogłosiło postępowanie na wybór firmy, która wdroży kampanię informacyjno-promocyjną pt. „Smak jakości i tradycji prosto z Europy”, skierowaną na rynki Singapuru, Tajwanu, Nowej Zelandii, RPA i Kazachstanu
Konsorcjum w składzie: Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego z siedzibą w Warszawie - LIDER oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego z siedzibą w Warszawie - KONSORCJANT ogłosiło zaproszenie do składania ofert na zrealizowanie dwuletniej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny i wieprzowiny oraz przetworów spożywczych wytworzonych na bazie tych produktów, skierowanej na rynki Singapuru, Tajwanu, Nowej Zelandii, RPA i Kazachstanu.
Treść zaproszenia dostępna jest na stronach internetowych:
- Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego – www.upemi.pl
- Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego - www.pzpbm.pl
Źródło
Agencja Rynku Rolnego
http://arr.gov.pl/