Nowa, pięciostopniowa synchronizowana skrzynia biegów umożliwia wykorzystanie w sumie aż 30 biegów do przodu i 30 biegów do tyłu. Dwustopniowy wzmacniacz momentu o ciśnieniu zwiększonym do 19 barów w każdym momencie może być uruchamiany za pomocą przycisków umieszczonych na dźwigni zmiany biegów bez użycia sprzęgła. Zastosowano też bezsprzęgłowy sterowany elektrohydraulicznie rewers. Ciągnik jest wyposażony w preselekcję – automatyczne załączanie półbiegów. Silnik charakteryzuje się wysokim stopniem wzmocnienia momentu obrotowego (36%), dobrym startem nawet w niekorzystnych warunkach temperaturowych, długą żywotnością i niskim zużyciem paliwa. Wysoką moc gwarantują: nowa 16-zaworowa głowica cylindrów oraz zmodyfikowane kanały ssące i nowy system wtrysku paliwa. Silnik wyposażony został w filtr cząstek stałych w celu obniżenia poziomu emisji spalin i dostosowaniu go do obowiązujących w Polsce norm.
Źródło
"Wieści Rolnicze"
http://www.wiescirolnicze.pl