Na poznańskich, wrześniowych targach Polagra Food, Agencja Rynku Rolnego wystąpi w potrójnej roli. W dniach 23-26 września 2013 r. ARR organizuje w pawilonie 5A nr 30 stoisko informacyjno – promocyjne, prezentujące ofertę Branżowego Programu Promocji Polskich Specjalności Żywnościowych. Ponadto, podobnie jak w ubiegłych latach Agencja przedstawi wszystkie swoje działania związane z rynkiem rolnym w Polsce w punkcie informacyjnym. ARR zorganizuje także inne stoisko w ramach prowadzonej przez siebie kampanii „Trzy znaki smaku”.
W wydarzeniach Branżowego Programu Promocji w tegorocznej edycji targów Polagra Food wezmą udział wystawcy reprezentujący branże – mięsną i produktów mięsnych, makaronów, przetworów owocowo-warzywnych, produktów mlecznych, produktów cukierniczych, przetworów zbożowych. Swoją obecność zapowiedzieli: Melvit S.A., Skłodowscy Sp. z o.o., ZM "Łmeat - Łuków" S.A., Cukiernicza Spółdzielnia Inwalidów "Słowianka", Activ PPHU, Makarony Polskie S.A., Stoczek Natura, OSM w Krasnym, Związek Sadowników RP, ZPM Zaczyk, Agus S p. z o.o.
Każdy z wystawców dysponować będzie odpowiednim, wyposażonym w niezbędne elementy zabudowy stanowiskiem, umożliwiającym efektywną i skuteczną promocję swojej oferty. W trakcie trwania targów na stoisku będą odbywały się pokazy kulinarne ukazujące proces przygotowania tradycyjnych polskich potraw z polskich produktów spożywczych. Pokazy obejmą prezentację produktów, omówienie przepisu, przygotowanie potrawy oraz degustację przygotowanych dań. Ich jakość z pewnością potwierdzi hasło programu „Polska smakuje”
Dla zwiedzających przygotowano także emisje materiałów promocyjnych Programu oraz poszczególnych przedsiębiorców. Obsługa stoiska udzieli zainteresowanym pełnych informacji o zadaniach Agencji Rynku Rolnego.
Agencja Rynku Rolnego będzie obecna również w Poznaniu na stoisku informacyjno – promocyjnym kampanii „Trzy znaki smaku” w ramach Targów „Smaki Regionów”, które rozpoczynają się wcześniej niż Polagra Food - już 21 września. Owe znaki to Chroniona Nazwa Pochodzenia, Chronione Oznaczenie Geograficzne oraz Gwarantowana Tradycyjna Specjalność.
Sygnują one grupy produktów wytwarzanych z naturalnych surowców, przy pomocy tradycyjnych (a więc sprawdzonych) metod, produktów gwarantujących bezpieczeństwo, wysoką jakość i niepowtarzalny smak. A takiej żywności coraz częściej poszukują konsumenci.
Podróżujący w świat rodzimych pyszności nie może ominąć tego stoiska.
Będą tu dostępne pobudzające wyobraźnię wszechstronne informacje o produktach polskich sygnowanych „znakami smaku”. Ich dopełnieniem będą prowadzone przez mistrzów kulinarnych oraz producentów pokazy przygotowania potraw połączone z degustacjami. Żal byłoby nie skorzystać.
Stoisko nr 18, zlokalizowane na terenie Targów MPT w hali nr 3A czynne będzie w dniach 21–24 września, od godziny 9 do 17-ej.
Oba stoiska trzeba koniecznie odwiedzić. Bez wątpienia warto. Zapraszamy
Źródło
Agencja Rynku Rolnego
http://arr.gov.pl/