W ofercie przedsiębiorstwa Metal-Fach z Sokółki pojawił się kolejny produkt z grupy przyczep. Tym razem jest to przyczepa rolnicza tandem 14t T755. Jest dedykowana przede wszystkim do transportu ziaren zbóż.
Zaprojektowana i zbudowana przez inżynierów z Metal-Fachu przyczepa, została umieszczona na podwoziu typu tandem wyposażonym w resory paraboliczne. Maksymalna ładowność przyczepy to 14 ton. W skrzyni o wymiarach prawie 5,5 metra na 2,4 metra oraz ścianach wysokich na 140 centymetrów mieści się 18 metrów sześciennych ładunku.
Przyczepę wyposażono w skrzynię ładunkową posiadającą system przegubów, umożliwiających trójstronny przechył. Maksymalny kąt wywrotu wynosi 50 stopni.
Istnieje możliwość agregacji maszyny z ciągnikiem poprzez zaczep dolny. Do współpracy wymaga jednak dość silnego urządzenia - ciągnika o mocy co najmniej 120 KM. Konstruktorzy Metal-Fachu w tylnej ścianie wywrotki umieścili otwór zsypowy wraz z rynną ułatwiającą rozładunek materiałów.
Maszynę wyposażono standardowo w kliny podporowe, stelaż z plandeką oraz praktyczny pomost roboczy, z poziomu którego operator może obsługiwać plandekę. Do wykonania podłogi użyto 4 milimetrowej blachy, a do ścian zastosowano blachę o grubości 2 mm. Jak zapewnia przedstawiciel spółki, produkt jest dostępny w różnych kolorach, dzięki czemu można dopasować ją do koloru użytkowanego ciągnika.
Zaprojektowana i zbudowana przez inżynierów z Metal-Fachu przyczepa, została umieszczona na podwoziu typu tandem wyposażonym w resory paraboliczne. Maksymalna ładowność przyczepy to 14 ton. W skrzyni o wymiarach prawie 5,5 metra na 2,4 metra oraz ścianach wysokich na 140 centymetrów mieści się 18 metrów sześciennych ładunku.
Przyczepę wyposażono w skrzynię ładunkową posiadającą system przegubów, umożliwiających trójstronny przechył. Maksymalny kąt wywrotu wynosi 50 stopni.
Istnieje możliwość agregacji maszyny z ciągnikiem poprzez zaczep dolny. Do współpracy wymaga jednak dość silnego urządzenia - ciągnika o mocy co najmniej 120 KM. Konstruktorzy Metal-Fachu w tylnej ścianie wywrotki umieścili otwór zsypowy wraz z rynną ułatwiającą rozładunek materiałów.
Maszynę wyposażono standardowo w kliny podporowe, stelaż z plandeką oraz praktyczny pomost roboczy, z poziomu którego operator może obsługiwać plandekę. Do wykonania podłogi użyto 4 milimetrowej blachy, a do ścian zastosowano blachę o grubości 2 mm. Jak zapewnia przedstawiciel spółki, produkt jest dostępny w różnych kolorach, dzięki czemu można dopasować ją do koloru użytkowanego ciągnika.
Dane techniczne:
Typ
|
J.m.
|
T755
|
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita:
|
kg
|
20000
|
Dopuszczalna masa całkowita:
|
kg
|
19000
|
Ładowność:
|
kg
|
14000
|
Masa własna:
|
kg
|
4300
|
Pojemność ładunkowa:
|
m3
|
18,1
|
Powierzchnia ładunkowa:
|
m2
|
13,2
|
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz:
|
mm
|
5400
|
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz:
|
mm
|
2420
|
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość)
|
mm
|
6950/2550/2800
|
Wysokość ścian skrzyni:
|
mm
|
800+600
|
Grubość blachy podłogi/ściany:
|
mm
|
4/2
|
Wysokość platformy od podłoża:
|
mm
|
1310
|
Rozstaw kół:
|
mm
|
1900
|
Zawieszenie:
|
-
|
Resory paraboliczne
|
Obciążenie oka dyszla
|
kg
|
2000
|
Rozmiar ogumienia:
|
-
|
385/65 R22,5 RE
|
Prędkość konstrukcyjna:
|
km/h
|
40
|
System wywrotu:
|
-
|
trójstronny
|
Cylinder teleskopowy
(skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) |
mm/l/bar
|
ok. 1980 / 18 / 200
|
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:
|
KM/kW
|
104/76,4
|
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki):
|
o
|
50/50
|