Rolnicy, którzy otrzymali premię na rozpoczęcie działalności pozarolniczej w ramach PROW 2014 – 2020 zobowiązani są do złożenia informacji o osiągniętych przychodach z tego tytułu. Chodzi o dokument o nazwie „Informacja o osiągniętych przez beneficjenta przychodach z tytułu prowadzenia działalności pozarolniczej, w zakresie której została przyznana pomoc na operacje typu „Premie na rozpoczęcie działalności pozarolniczej” w ramach poddziałania ,,Pomoc na rozpoczęcie pozarolniczej działalności gospodarczej na obszarach wiejskich” objętego PROW na lata 2014-2020 za zakończony rok podatkowy”. Zgodnie z zasadami trzeba go złożyć do Dyrektora Oddziału Regionalnego w ciągu 30 dni od zakończenia roku podatkowego, następującego po roku, w którym rolnik złożył wniosek o przyznanie drugiej raty płatności, czyli do 30 stycznia.
Więcej na ten temat, w tym formularz, znajduje się – pkt 11 Informacja o osiągniętych przychodach z działalności pozarolniczej - otwórz
Źródło
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
http://www.arimr.gov.pl/