26 lutego, w najbliższą niedzielę, na ekrany stacji telewizyjnych oraz portale internetowe wchodzi nowy spot reklamowy nawozu Amofoska, zatytułowany „To nie cud, to Amofoska”.
Spot powstał dla Gdańskich Zakładów Nawozów Fosforowych Fosfory Sp. z o.o. Jego pomysłodawcą jest trójmiejska agencja marketingu zintegrowanego – Yellow Group Sp. z o.o. Film został zrealizowany we współpracy z gdańską Wytwórnią Filmów Kalina.
„To nie cud, to Amofoska” w żartobliwy sposób pokazuje, jak dobre efekty można osiągnąć stosując nawóz Fosforów. Urodzaj graniczący z cudem, zachwyt graniczący z niedowierzaniem – a wszystko osadzone w klimacie nawiązującym do science-fiction. „Agencja chciała stworzyć reklamę nietuzinkową i zapadającą w pamięć, a jednocześnie odpowiednio podkreślającą najważniejsze zalety produktu.” – mówi Anna Kaźmierczak, Wiceprezes Zarządu Yellow Group – „Myślę, że udało nam się osiągnąć założony cel i mam nadzieję, że reakcja odbiorców to potwierdzi”.
Premiera filmu reklamowego będzie miała miejsce 26 lutego o na kanale TVP 1 o g.8.20. Kampania potrwa miesiąc. Spot pojawi się przed emisjami programu „Agrobiznes” i wieczorną prognozą pogody, a także po niedzielnym programie „Tydzień”. Kampania obejmie także emisje w TVR – Telewizji Rolniczej należącej do Cyfrowego Polsatu, a także
w Internecie na portalach takich jak: Techagra.com, agrotrader.pl, iagro.pl, rolnicy.com czy agronews.com.pl.
Spot „To nie cud, to Amofoska”
Czas trwania: 30 sekund
Zakup mediów i produkcja: Yellow Group Sp. z o.o.
Yellow Group Sp. z o.o
Artykuł pochodzi z
www.24gazeta.pl.