Kolejna odsłona kampanii MSC w sklepach sieci Biedronka

 

MSC LOGO poziom małeSieć Biedronka kontynuuje promowanie ryb i owoców morza z niebieskim certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa MSC wśród klientów sieci. W najnowszej odsłonie kampanii na klientów czekają plakaty reklamowe zachęcające do zakupu certyfikowanego dorsza atlantyckiego. Kampanii w sklepach towarzyszą reklamy w prasie codziennej opracowane we współpracy z MSC Polska.

Biedronka jako pierwsza sieć w Polsce wprowadziła w 2016 roku certyfikat MSC na produktach marki własnej
w kategorii produktów świeżych w opakowaniach MAP. W stałej ofercie sieci klienci znajdą makrelę wędzoną filet, makrelę wędzoną tusza, dzikiego łososia pacyficznego, filet z dorsza oraz mrożoną polędwicę z dorsza. Niebieski certyfikat MSC oznacza, że ryby pochodzą ze stabilnych i dobrze zarządzanych łowisk.

„Niezwykle cieszy nas fakt, że sieć Biedronka dołączyła do międzynarodowej społeczności, która z dumą wspiera zrównoważone rybołówstwo. Niebieski certyfikat MSC oznacza, że ryby lub owoce morza zostały złowione w sposób przyjazny dla środowiska oraz gwarantuje pochodzenie surowca. – mówi Anna Dębicka, Koordynator Programu MSC w Polsce. Dzięki decyzji sieci Biedronka o zaangażowaniu się w działania wspierające zrównoważone rybołówstwo, Polscy konsumenci mają większy dostęp do ryb z niebieskim certyfikatem MSC, a dzięki akcjom informacyjnym
w sklepach oraz w prasie, wiedzą, dlaczego właśnie takie produkty rybne należy kupować.

Standardy Certyfikacji MSC są uznawane na całym świecie jako najbardziej rygorystyczne i wiarygodne. Dzięki nim konsumenci mają pewność, że kupowane ryby i owoce morza pochodzą ze zrównoważonych źródeł, które chronią środowisko naturalne. Niebieski znak MSC na produkcie, to de facto efekt końcowy. Aby mógł znaleźć się produkcie certyfikatem MSC muszą zostać objęci: rybacy, producenci, dystrybutorzy, hurtownicy, sieci handlowe i wszelkie inne podmioty łańcucha dostaw. Na każdym etapie procesu produkcji można stwierdzić, skąd pochodzi dana ryba, przez kogo i w jaki sposób została złowiona oraz kiedy to nastąpiło. Dzięki temu konsumenci mają pewność, że do produktów trafiają ryby od kontrolowanych dostawców.


Dodatkowe informacje
O MSC
MSC (Marine Stewardship Council) jest niezależną organizacją międzynarodową, światowym liderem programu certyfikacji na rzecz zrównoważonego rybołówstwa. Istnieje od 1997 roku. Posiada biura
i przedstawicielstwa na całym świecie, w tym także i w Polsce. Wraz z naukowcami, rybakami oraz organizacjami ekologicznymi MSC opracowało standardy środowiskowe w zakresie zrównoważonego rybołówstwa, aby promować przyjazne środowisku praktyki rybackie wśród konsumentów i partnerów na całym świecie. Działania MSC obejmują wyróżnianie odpowiedzialnych praktyk rybackich certyfikatem MSC, certyfikację w łańcuchach dostaw, współpracę
z partnerami biznesowymi oraz programy edukacyjne wpływające na decyzję zakupowe konsumentów na całym świecie.
Już ponad 280 grup rybackich z ponad 30 krajów świata posiada certyfikat MSC, a blisko kolejnych 100 przechodzi obecnie proces certyfikacji. Programem objętych jest już 10% światowych połowów. Dzięki temu na całym świecie dostępnych jest już w ponad 20 000 produktach w ponad 90 krajach na całym świecie.
W Polsce dostępnych jest już ponad 350 produktów, które można znaleźć w pierwszej w Polsce wyszukiwarce ryb
i owoców morza ze zrównoważonych połowów.

D

Cenimy sobie Państwa wypowiedzi,
dlatego prosimy aby były one wyrażane w dobrym tonie oraz nie łamały polskiego prawa.
Komentarze łamiące te zasady będą niezwłocznie usuwane.
Dodaj komentarz
*
Tytuł komentarza:
*
Komentarz:
komentarz
*
Podpis:

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o najważniejszych wiadomościach rolniczych oraz przydatnych poradach rolniczych możesz zapisać się do newslettera (po lewej stronie ekranu).

125ml milk

MSC LOGO poziom małe
produktach dostępnych owoców które niebieskim znaleźć wśród zrównoważonych pewność, dorsza klientów organizacją światowym liderem międzynarodową, producenci, dystrybutorzy, certyfikacji przedstawicielstwa świecie, także objęci: rybacy, Posiada niezależną rybołówstwa. Istnieje programu handlowe naukowcami, pochodzi została podmioty stwierdzić, łańcucha etapie dostaw. procesu produkcji złowiona nastąpiło. (Marine każdym Stewardship hurtownicy, wszelkie informacje O trafiają kontrolowanych dostawców. Dodatkowe Council) praktyki blisko posiada kolejnych przechodzi obecnie świata krajów wpływające decyzję zakupowe Już proces certyfikacji. pierwszej produktów, wyszukiwarce morza ze połowów. D krajach 20 000 Programem objętych światowych połowów. edukacyjne programy promować rybołówstwa, przyjazne środowisku zostać zakresie środowiskowe organizacjami ekologicznymi opracowało standardy rybackie partnerów dostaw, łańcuchach współpracę partnerami biznesowymi certyfikację praktyk Działania obejmują wyróżnianie odpowiedzialnych rybakami najbardziej znajdą klienci filet, tusza, dzikiego ofercie stałej własnej kategorii świeżych opakowaniach łososia pacyficznego, łowisk. „Niezwykle cieszy dołączyła zarządzanych dobrze mrożoną polędwicę dorsza. stabilnych wprowadziła pierwsza odsłonie czekają plakaty reklamowe najnowszej sieci.   Sieć kontynuuje promowanie rybołówstwa zachęcające zakupu codziennej opracowane współpracy Polska. Biedronka prasie reklamy certyfikowanego atlantyckiego. Kampanii towarzyszą międzynarodowej społeczności, produkty należy kupować. Standardy Certyfikacji właśnie dlaczego akcjom informacyjnym prasie, wiedzą, uznawane rygorystyczne produkcie, końcowy. mógł produkcie naturalne. środowisko wiarygodne. kupowane źródeł, chronią dzięki dostęp środowiska gwarantuje pochodzenie surowca. przyjazny złowione która wspiera rybołówstwo. zostały – mówi wspierające rybołówstwo, Polscy większy zaangażowaniu Dębicka, Koordynator Programu decyzji muszą

Ta strona korzysta z plików COOKIES. więcej »