Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa już po raz drugi wziął udział w targach żywności importowanej w tym branży alkoholowej, odbywających się w dniach 22-24 marca 2018 r. w Chengdu w Chinach. Podczas wydarzenia KOWR zorganizował polskie stoisko narodowe.
Podczas 98 edycji targów, realizując działania promujące polskie artykuły rolno-spożywcze na rynkach zagranicznych pod hasłem „Poland tastes good”, na stoisku o powierzchni 54 m2 KOWR umożliwił pięciu polskim firmom z branży spożywczej prezentację oferty zagranicznym kontrahentom. Oferta obejmowała m.in.: wina owocowe, cydry, produkty oparte na winie owocowym, soki i napoje, dżemy, musy owocowe, ketchupy, makarony, dania gotowe, koncentraty zup, napoje energetyczne, produkty instant, mleko, serwatkę i inne produkty mleczne, a także olej rzepakowy, wódkę, mieszanki do pieczenia ciast i chleba, wypieki i słodycze oraz musy owocowe.
21 marca 2018 r., czyli dzień przed rozpoczęciem targów, w związku z organizacją misji gospodarczej towarzyszącej targom China Food & Drinks Fair KOWR przy współpracy z chińskim partnerem zorganizował spotkania biznesowe B2B dla polskich przedsiębiorców z potencjalnymi chińskimi kontrahentami. Polskie firmy podczas rozmów miały możliwość nawiązania kontaktów
z przedstawicielami chińskich firm takich jak: Chengdu Keqin Gallise Trade Co., Ltd., Qiuqiu Trading, OUYOU czy Chengdu Bomei Logistics.
Podczas drugiego dnia targów na stoisku KOWR odbyły się rozmowy B2B zorganizowane dla polskich firm przez organizatora targów, które obejmowały po 3-4 spotkania z chińskimi dystrybutorami dla każdej z polskich firm.
Było to jedno z kilku wydarzeń promocyjno-informacyjnych organizowanych w tym roku przez KOWR na rynku chińskim, który uznawany jest za jeden z perspektywicznych kierunków polskiego eksportu rolno-spożywczego.