Przyczepy rolnicze serii Tetra CAP zostały zmodyfikowane w kilku obszarach. Główna zmiana dotyczy uszczelnienia skrzyni przyczepy. Zastosowano nową uszczelkę główną oraz szersze uszczelki w pionowych słupkach. Dzięki temu przyczepy zyskały doskonałą szczelność, która jest bardzo ważna przy transporcie płodów rolnych. Zmieniono też tworzywo, z którego wykonane są plandeki. Zastosowano materiał wielowarstwowy o wysokiej wytrzymałości, aby uniknąć uszkodzeń powstałych w wyniku tarcia. Zwiększona została liczba naciągaczy mocujących, dzięki czemu materiał jest bardziej napięty i skutecznie odprowadza wodę. Z kolei na burtach skrzyni ładunkowej zamontowano listwę podtrzymującą plandekę, co powoduje zrównanie się linii burty ze słupkami bocznymi. Modyfikacja dotyczy też systemu zamykania burt w przyczepach 12 i 14-tonowych. Obecnie są one wyposażone w drugą dźwignię zamykającą. Umożliwia to osobne otwieranie każdej z burt. - Stosowane rozwiązania z pewnością zostaną docenione przez potencjalnych użytkowników przyczep Joskin Tetra CAP. Nowa generacja przyczep pozostaje w zgodzie z filozofią poszukiwania najlepszych, niezawodnych rozwiązań dla rolnictwa – podkreśla Wiktor Moszczeński, specjalista ds. Marketingu Joskin Polska.