GRIMME
Cleanliner Mega
Samojezdna maszyna do doczyszczania i przeładunku
Wydajność: Do 460 ton na godzinę tzn. .3-5 minut na załadunek ciężarówki
Podbieranie: Trójdzielny stół podbierający szerokości 10 m w kształcie V, Ślimakowe
wałki podbierające z dokręconymi palcami, Wałek gwiazdowy i 4 wałki
ślimakowe po prawej i lewej stronie , Hydraulicznie regulowane płozy, W
środkowej części 6 wzdłużnych doczyszczających wałków z załączanym
rozdzielaczem pryzmy, Obrotowy wałek zagarniający w trzech
płaszczyznach resztki buraków po pryzmie.
Taśmy: Taśma wciągająca szerokości 1,00 m,Taśma środkowa szerokości 0,90
m z wychylnym ramieniem,Taśma przeładowcza szerokości 0,80 m z
hydraulicznie regulowaną główką ramienia wysięgnika
Przeładunek: Zasięg przeładunku 15,00 m, Wychylność głównego ramienia 340° ,
Wysokość załadunku max. 6,00 m, Wychylna jednostka napędowa jako
przeciwwaga
Silnik: Mercedes-Benz OM 926 LA, 6 Cylindrów, 240 kW / 325 KM, EURO 3B
z SCR
Ogumienie: 710/75 R34 przód i tył
Osie: Stały napęd przedni, Kąt skrętu osi przedniej 15°/ tylnej 35°, Jazda po
drodze poprzez skręt osi tylnej, hydrauliczne załączanie wszystkich osi,
Blokady dla osi przedniej i tylnej
Jazda: Automotywne sterowanie jazdą po drodze, hydrauliczna płynna regulacja
prędkości 0-3 km/h i 5-20 km/h
Hydraulika: Skrzynia rozdzielcza z zabudowaną osiową pompą tłokową sterowaną
proporcjonalnie dla ślimakowych wałków podbierąjących , Pompy zębate
do napędu taśm, Pompy zębate sterownicze, Zapas oleju hydraulicznego
300 l, Seryjne podgrzewanie oleju
Kabina: Dzwiękoszczelna,pneumatyczne obracalne siedzenie z wielofunkcyjnym
Joystickiem, Sterowanie i obsługa poprzez terminal kolorowy,Seryjne
ogrzewanie stacjonarne z automatyczną klimatyzacją,MP3 Radio z
Bluetooth
Opcjonalnie: Podbieracz do betonowego podłoża,Waga przelotowa,Rozgarniacz
ziemi,Rozdzielacz pryzmy,Pneumatyczne napełnianie centralnego
smarownia,Instalacja spryskiwania wodą,Xenon-pakiet
oświetlenia,Homologacja 32 km/h(obowiązkowa w Niemczech)
Cleanliner Mega
self-propelled cleaning and loading machine
Power: Up to 460 t per hour or 3 - 5 minutes per lorry
Intake: 3-section V-shaped intake unit with 10 m intake width, auger with on
bolted fingers, star roller and 4 augers right- and left-hand side, hydraulically
adjustable skids, centre section with 6 length and cleaning rollers
with connectable beet distributor, remaining beet intake with rotating
roller and three-d swivelling
Webs: Intake web 1 m wide, centre web 0.9 m wide coupled with swivel-arm,
unloading web 0.8 m wide with hydraulically adjustable head end
Transfer loading: Unloading width 15 m, unloading elevator swivelling range 340°, unloading
height 6.00 m, motor unit can be swivelled to use as counter weight
Engine: Mercedes-Benz OM 926 LA, 6 cylinder, 240 kW / 325 HP, EURO 3B
using SCR exhaust technology (AdBlue)
Wheels: 710/75 R34 front and rear
Axles: Constant drive via front axle, steering angle front 15° / rear 35°, rear
axle steering for road travel, hydraulically connectable four-wheel drive,
differential lock on front and rear axle
Drive: Automotive drive for road travel, infinitely hydraulically adjustable from
0 - 3 km/h and 5 - 20 km/
Hydraulics: Transfer gearbox with fitted proportional controlled axial piston pump for
the intake augers, gear pump to drive the webs and steering, hydraulic
oil capacity 300 l, oil heater as standard
Cabin: Sound proofed, air-suspended swivel drivers seat with integrated multi
function lever, operation and control via colour terminal, heating and air
conditioning, MP3 radio incl. Bluetooth
Optional: Concrete intake, weighing sells, soil distributor, pile separator, pneumatic
filling of the centralised lubricating system, water spraying, Xenon lights,
road transport 32 km/h, 3rd axle (obligation in Germany)
Materiał dzięki uprzejmości Beet Europe
http://www.beeteurope2014.com