W środę późnym popołudniem 26 listopada br. nadeszła do Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa fantastyczna informacja z Brukseli. Otóż Dyrekcja Generalna ds. Rolnictwa i Rozwoju Wsi Komisji Europejskiej zawiadomiła, że ARiMR ma szansę na zwycięstwo w konkursie CAP COMMUNICATION AWARDS 2014, w którym nagradza się najlepsze kampanie promujące Wspólną PolitykięRolną Unii Europejskiej. Jury konkursu (złożone z pięciorga niezależnych i wybitnych europejskich ekspertów) zdecydowało, że zgłoszone przez Agencję plakaty promujące Wspólną Politykę Rolną autorstwa wybitnych polskich grafików: Andrzeja Pągowskiego i Wojciecha Stefańca , zostały zakwalifikowane do tzw. szerokiego finału konkursu. W sumie do tego etapu dotarło 10 projektów. 16 grudnia br. spośród nich zostanie wyłoniona 3 pretendentów do zwycięstwa w finale konkursu, który odbędzie się 29 stycznia 2015 roku w Brukseli z udziałem Phila Hogana, nowego komisarza ds. rolnictwa i rozwoju wsi oraz dziennikarzy prasy, radia i telewizji z 27 państw, którzy na co dzień zajmują się pisaniem o Wspólnej Polityce Rolnej i promocja tej polityki.
Kampania ARiMR ubiega się o nagrodę w kategorii INNOWACYJNA KOMUNIKACJA. W tej samej w której w 2012 roku, w historycznym pierwszym konkursie CAP COMMUNICATION AWARDS 2012, zorganizowanym z okazji 50 rocznicy WSPÓLNEJ POLITYKI ROLNEJ, projekt promocyjny ARiMR zwyciężył bezapelacyjnie. ARiMR wystawił wtedy w szranki konkursu swoja kampanię tzw. Idea placement (lokowanie tematyki ) w V transzy kultowego już serialu TVP "Ranczo", której premierowa emisja odbyła się wiosną 2011 roku. Zdobycie przez instytucje z Polski I miejsca w kategorii INNOWACYJNA KOMUNIKACJA zostało uznane, za dużą niespodziankę ponieważ Polska, która wtedy przecież dopiero co dołączyła do Wspólnoty, pozostawiła w pokonanym polu projekty Unii Europejskiej i instytucji z najbogatszych państw UE, które korzystały z najlepszych i najdroższych agencji reklamowych i Public Relations w Europie.
Teraz ponownie Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ma szansę na walkę o zwycięstwo w trzeciej już edycji CAP COMMUNICATION AWARDS , co już jest ogromnym wyróżnieniem i wskazaniem, że autorskie pomysły promocyjne przygotowywane przez pracowników Departamentu Komunikacji Społecznej ARiMR niezmiennie należą do najbardziej innowacyjnych w Unii Europejskiej.
DKS ARiMR
Źródło
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
http://www.arimr.gov.pl/