Oferta Banków Spółdzielczych SGB i MasterCard to pierwsza tego typu propozycja przygotowana specjalnie z myślą o rolnikach
Warszawa, 23 maja 2016 r. – Banki Spółdzielczej Grupy Bankowej (SGB) i MasterCard poinformowały o uruchomieniu przygotowanego z myślą o potrzebach rolników programu rabatowego AGRO, zapewniającego zniżki na zakupy opłacone kartą płatniczą. To pierwsza tego typu oferta na rynku, dzięki której przedsiębiorcy rolni mogą uzyskać atrakcyjne upusty na produkty, za które płatność dokonywana jest za pomocą karty płatniczej AGRO. Program przynosi korzyści również lokalnym sklepom partnerskim, które dzięki oferowanym rabatom mogą zwiększyć obroty.
Partnerami programu AGRO SGB są głównie sklepy oferujące produkty rolnicze, w tym specjalistyczny sprzęt i maszyny. Przyłączyły się do niego już pierwsze placówki partnerskie, a ich lista będzie sukcesywnie poszerzana. Współpraca z nimi jest nawiązywana przy udziale lokalnych Banków Spółdzielczych SGB, co pozwala wybrać sprzedawców cieszących się zaufaniem. Sklepy uczestniczące w programie będą oznakowane materiałami reklamowymi, takimi jak naklejki i wobblery z logo programu rabatowego AGRO SGB. Szczegółowe informacje o punktach sprzedaży oraz o udzielanych przez nie rabatach można znaleźć na stronie internetowej programu.
„Wizja i misja Spółdzielczej Grupy Bankowej są oparte na budowaniu trwałych i autentycznych więzi z klientem. Jednym z elementów ich kształtowania jest przygotowanie szytego na miarę, wyjątkowego i dającego wymierne korzyści produktu, jakim jest program rabatowy AGRO SGB. Tworząc go, staraliśmy się dobierać partnerów biznesowych, którzy wzbudzają zainteresowanie klientów Banków Spółdzielczych i kierują swoją ofertę do segmentu rolnego i rolno-spożywczego” – mówi Ziemowit Stempin, wiceprezes zarządu SGB-Banku S.A. „Przygotowując założenia programu wykorzystaliśmy kompetencje wynikające z długoletniej współpracy z przedstawicielami sektora agro, którzy od zawsze są naszymi kluczowymi klientami” – dodaje Ziemowit Stempin.
Program rabatowy AGRO SGB stanowi odpowiedź na potrzeby klientów, którzy oczekują nie tylko dostosowanej do swoich potrzeb oferty, ale też atrakcyjnych cen. Z najnowszych badań opinii przeprowadzonych na zamówienie MasterCard wynika, że zniżki i inne promocje są, obok wygody, szybkości i bezpieczeństwa transakcji, ważnym elementem zachęcającym Polaków do płacenia kartą.
„Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Polaków dotyczącym prostych i godnych zaufania metod płatności, działamy na rzecz coraz większej dostępności płatności kartowych, nie tylko w dużych miastach, ale również w mniejszych miejscowościach w całej Polsce. Program rabatowy AGRO SGB jest elementem tych działań, a SGB jest jego naturalnym partnerem, który doskonale zna i rozumie swoich klientów” – mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.
Program AGRO wspiera też sklepy partnerskie, biorące udział w projekcie. Pozwala im przyciągnąć klientów i wyróżnić się na tle konkurencji. Nagradzanie zakupów u lokalnych dostawców, które pozwala im zwiększyć obroty, jest więc formą wsparcia rozwoju drobnych przedsiębiorców w poszczególnych regionach Polski.
Specjalnie na potrzeby programu AGRO Spółdzielcza Grupa Bankowa wydała dedykowaną linię kart MasterCard z motywami graficznymi nawiązującymi do natury i tradycji ludowej. Niemniej jednak do korzystania z programu uprawniają wszystkie karty płatnicze wydawane przez Banki Spółdzielcze SGB.
Więcej informacji na temat programu rabatowego AGRO, łącznie z regulaminem akcji, można uzyskać w placówkach Banków Spółdzielczych SGB oraz na stronie internetowej http://agro-sgb.pl/program-rabatowy/.
Informacje o SGB
Spółdzielczą Grupę Bankową tworzą 202 Banki Spółdzielcze oraz SGB-Bank S.A. jako bank zrzeszający. Swoim zasięgiem grupa SGB obejmuje niemal całą Polskę. Placówki Banków Spółdzielczych SGB można znaleźć zarówno w dużych miastach: Warszawa, Poznań, Łódź, Szczecin, Wrocław, Rzeszów, Częstochowa, Gdynia, a także w średnich i małych miejscowościach. Zrzeszone z SGB-Bankiem Banki Spółdzielcze nieustannie zwiększają obszar działalności handlowej, oferując usługi za pomocą sieci niemal 1.800 placówek oraz elektronicznych kanałów dostępu. Ponadto SGB umożliwia swoim Klientom dostęp do środków pieniężnych poprzez 4.000 bezprowizyjnych bankomatów. Połączenie nowoczesności z ponad 150-letnią tradycją i polskim kapitałem budowanym od pokoleń determinuje mocną pozycję Banków Spółdzielczych na rynku usług finansowych.
Dbałość o systematyczne podnoszenie jakości świadczonych usług to jedno z priorytetowych założeń strategii rozwoju konsekwentnie realizowanej od wielu lat. SGB stale dąży do wzbogacania swojej oferty o produkty i usługi, które w pełni sprostają oczekiwaniom Klientów. Do podstawowych celów działalności Banków Spółdzielczej Grupy Bankowej należy zapewnienie kompleksowej obsługi finansowej klientom indywidualnym, firmom działającym na terenie miast i wsi, przedsiębiorstwom sektora rolno-spożywczego oraz rolnikom, jak również wspieranie rozwoju gospodarczego środowisk lokalnych.
Więcej informacji: www.sgb.pl
Informacje o MasterCard
MasterCard (NYSE:MA), www.mastercard.com, jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach. Produkty i rozwiązania MasterCard ułatwiają codzienne funkcjonowanie działalności handlowej, takiej jak zakupy, podróże, prowadzenie firmy i zarządzanie finansami. Sprawiają, że są one bezpieczniejsze i sprawniejsze dla każdego użytkownika. Śledź nas na Twitterze @MasterCardNews, przyłącz się do dyskusji na Cashless Pioneers Blog oraz zapisz się, aby otrzymywać najnowszy biuletyn od Engagement Bureau.