CIECH Sarzyna, największy polski producent środków ochrony roślin, wystartował w marcu
z szeroko zakrojoną kampanią marketingową swojego flagowego herbicydu zbożowego – marki CHWASTOX. Poza reklamami w telewizji, internecie, radiu i prasie rolniczej, do wyboru tego bardzo popularnego na rynku środka chwastobójczego zachęcać będzie wielka loteria CHWASTOX, w której na klientów CIECH Sarzyna czeka ponad 3000 nagród – w tym voucher na opryskiwacz polowy o wartości 50 tys. zł oraz drony, które można wykorzystać np. do lustracji swoich pól!
Rozbudowane działania marketingowe zaplanowane w ramach kampanii „Jednak CHWASTOX!” mają na celu przede wszystkim przypomnienie rolnikom, zwłaszcza młodym, że CHWASTOX to herbicyd zbożowy powszechnie stosowany w Polsce, sprawdzony i doskonale przystosowany do polskich warunków. Celem kampanii jest również podkreślenie, że CHWASTOX jest środkiem nieustannie doskonalonym i dopasowywanym do oczekiwań polskich rolników dzięki intensywnym działaniom badawczo-rozwojowym prowadzonym w laboratoriach CIECH Sarzyna.
CHWASTOX to bardzo popularny w Polsce herbicyd zbożowy, cieszący się zaufaniem już trzech pokoleń polskich rolników. Środek szybko i skutecznie zwalcza chwasty, a jego formuła nie powoduje ich uodparniania się na jego działanie, co potwierdza praktyka rolnicza oraz opinia świata nauki. Ma wygodną formę użytkowania, a szeroka gama produktów pozwala na właściwy dobór odpowiedniego rozwiązania do typu uprawy i poziomu jej zachwaszczenia.
CHWASTOX to wiodąca w Polsce rodzina środków chwastobójczych, od lat ciesząca się uznaniem wśród profesjonalnych rolników oraz amatorów doskonale utrzymanych trawników. Wiele lat tradycji CIECH Sarzyna w produkcji środków ochrony roślin, innowacyjne technologie i najlepsi eksperci, to gwarancja najwyższej jakości naszych produktów. Chcemy po raz kolejny przypomnieć polskim rolnikom, zwłaszcza młodym, że nie muszą szukać skutecznego sposobu do walki z chwastami u zagranicznych producentów. Znakomity preparat, dopasowany do ich potrzeb i oczekiwań, powstał w Polsce. To stąd pochodzi bowiem CHWASTOX – mówi Jacek Skwira, Dyrektor Marketingu w biznesie agro Grupy CIECH.
Spot „Jednak CHWASTOX!” pojawi się w zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, jak i na kanałach tematycznych. Będzie również emitowany w programie pierwszym Polskiego Radia i RMF FM. Reklamy CHWASTOX ukażą się tez w prasie branżowej. Kampanię uzupełnią również szeroko zakrojone działania w internecie, m.in. kampania display’owa i video, aktywność w mediach społecznościowych, e-mailingi czy content marketing. Dodatkowo na stronie CIECH Agro pojawiła się specjalna zakładka dedykowana marce - https://ciechagro.pl/pl/chwastox.
Wyjątkowym elementem kampanii, cieszącym się co roku ogromnym powodzeniem klientów CIECH Sarzyna, jest coroczna wielka loteria CHWASTOX. Wszystkie osoby, które od 1 marca do 31 maja br. kupią produkty z gamy CHWASTOX, mogą wziąć udział w losowaniu ponad 3000 nagród – w tym dronów czy profesjonalnych nawozów dolistnych SARPLON Zboże. Nagrodą główną w loterii jest voucher na opryskiwacz polowy o wartości 50 000 zł. Aby wziąć udział w losowaniu wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie https://www.loteria-ciech.pl/ .
CIECH Sarzyna jest jedną z kluczowych spółek Grupy CIECH i filarem jej segmentu organicznego. Specjalizuje się w produkcji środków ochrony roślin (AGRO) oraz żywic. Jest największym producentem środków ochrony roślin w Polsce, a także głównym dostawcą żywic na rynku krajowym. Pełen asortyment wyrobów Spółki obejmuje ponad 1000 pozycji i ich pochodnych. Do najbardziej znanych znaków handlowych należą marki z segmentu AGRO: CHWASTOX, AGROSAR 360SL oraz ZIEMOVIT, a także Żywice spod marki Epidian. Firma, poza kluczowymi krajami europejskimi, obsługuje także rynki w Ameryce Północnej i Południowej, Azji, Afryce i Australii. Jej produkty trafiają do ponad 40 krajów całego świata.