Ruszają kolejne dwa programy promocyjne
28-09-2012
Agencja Rynku Rolnego w dniu 26 września 2012 r. podpisała umowy na realizację dwóch, 3-letnich kampanii promocyjno-informacyjnych pt.:
1. „Mam kota na punkcie mleka”, złożonej przez konsorcjum dwóch organizacji – Polska Izba Mleka i Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka;
Celem kampanii jest:
poinformowanie dzieci, matek/opiekunów dzieci o właściwościach odżywczych i zdrowotnych mleka pitnego, jogurtów, ...
Komentowane
1 Dość eko-terroru!
Aktualności
2 Nowy członek zarządu w Janowie Podlaskim
Aktualności
3 Czekała na pieniądze za byki
Hodowla i Rybołóstwo
4 Prezes Fundacji Wsparcia Rolnika POLSKA ZIEMIA Szczepan Wójcik o wyzywaniach Wspólnej Polityki Rolnej
Aktualności
5 Zakaz hodowli zwierząt futerkowych w Polsce? Ucierpią ludzie i gospodarka
Hodowla i Rybołóstwo