Rozwinięty system obsługi klienta, jeszcze silniejsze wsparcie techniczne i szybszy serwis, dzięki stworzeniu dedykowanych zespołów wsparcia dla klientów, a także seria szkoleń dla rolników – to główne założenia Harvest Masters, ogólnopolskiego, skoordynowanego programu wsparcia, opracowanego przez New Holland z myślą o właścicielach maszyn żniwnych. Przedsiębiorcy rolni będą mogli skorzystać z pomocy i rozwiązań ekspertów New Holland na każdym etapie, zarówno przed podjęciem prac polowych, w trakcie żniw jak i po sezonie.
„Maszyny New Holland są na bieżąco ulepszane i dostosowywane do najnowszych wymagań rynkowych. Oprócz rozwiązań minimalizujących negatywną ingerencję w środowisko naturalne, wdrażamy również modernizacje zwiększające wytrzymałość oraz precyzyjność działania. Jednym z założeń programu Harvest Masters jest przekazanie wiedzy dotyczącej maksymalizacji wykorzystania technologii dostępnej w naszych maszynach oraz doświadczeń żniwnych z całego świata w taki sposób, aby podnieść efektywność pracy naszych klientów” – mówi Marek Bączyk, Serivce Manager New Holland.
W ramach programu, już przed dostarczeniem maszyny, klienci poznają jej funkcjonalność oraz biorą udział w sesjach szkoleniowych. Dedykowany zespół ekspertów firmy New Holland podpowie, jak odpowiednio korzystać i jak efektywnie skonfigurować maszyny w trakcie trwania prac polowych. - „Biorąc pod uwagę wysokie obciążenie urządzeń podczas sezonu żniwnego, zdecydowaliśmy się na rozwinięcie systemu obsługi klienta, silniejsze wsparcie techniczne i serwis oraz organizację merytorycznych szkoleń dla rolników. Wiemy, że prawidłowe funkcjonowanie maszyn w trakcie żniw jest niezbędne, a wypadki losowe potrafią uniemożliwić dalszą pracę i narazić na straty. W sezonie żniwnym każdy dzień jest ważny, dlatego stworzyliśmy mechanizm zabezpieczający klienta na wypadek awarii - oprócz dedykowanej obsługi technicznej i serwisu, przewidzieliśmy także możliwość wsparcia w postaci maszyn zastępczych” – komentuje Marek Bączyk.
Po szczegółowe informacje na temat programu Harvest Masters każdy użytkownik maszyn żniwnych New Holland powinien zgłosić się do swojego lokalnego dystrybutora New Holland. - „Po sezonie żniwnym szykujemy też serię spotkań z klientami, aby szczegółowo zbadać ich opinię na temat programu Harvest Masters, co pomoże nam w przyszłości rozbudowywać systemy wsparcia i dostosować je do indywidualnych potrzeb rolników” – podsumowuje Marek Bączyk.
Na opinię o firmie New Holland Agriculture składa się powodzenie naszych klientów, producentów upraw i inwentarza, dostawców, winnic i dzierżawców. Przygotowaliśmy dla nich najszerszą ofertę nowoczesnych produktów i usług: pełną linię sprzętu od traktorów do kombajnów, sprzęt do przemieszczania materiałów oraz usługi finansowe dostosowane do ich potrzeb i możliwości przez specjalistę z dziedziny rolnictwa. Partnerem finansowym firmy New Holland jest firma CNH Capital, która stanowi źródło finansowania kapitału obrotowego i floty dealerów oraz oferuje konkurencyjne rozwiązania w zakresie finansowania zakupów i wypożyczania przez klientów nowego. a także używanego sprzętu. Bardzo profesjonalna sieć dealerów na całym świecie oraz dążenie firmy New Holland do doskonałości gwarantują wyjątkową obsługę każdego klienta. Więcej informacji na temat firmy New Holland można znaleźć w witrynie internetowej www.newholland.com
http://it.youtube.com/user/NewHollandAG
www.flickr.com/photos/newholland
http://www.facebook.com/NewHollandAgriculturePolska
http://twitter.com/NewHollandAG
https://plus.google.com/117086178528241801087/posts