ZIEMOVIT Naturalny – nowa, organiczna kategoria w ofercie marki

ZIEMOVIT NaturalnyAż 17 nowych produktów – opartych jedynie na składnikach naturalnych i organicznych – wzbogaci ofertę marki ZIEMOVIT. Wszystkie zaprezentowane nowości – w tym organiczne nawozy, biopałeczki nawozowe, humusy, biokomposter, bioaktywator czy w pełni naturalny środek na mszyce - utworzą nową kategorię w portfolio marki – ZIEMOVIT Naturalny. Po rozbudowie, ofertę marki ZIEMOVIT stanowi aż 50 produktów, których najwyższą jakość gwarantuje jej właściciel – CIECH Sarzyna S.A., największy polski producent środków ochrony roślin.
ZIEMOVIT Naturalny to gwarancja nie tylko zdrowych i zadbanych, ale także w pełni naturalnych roślin działkowych, ogrodowych czy balkonowych. Specjalny skład produktów został oparty w pełni na naturalnych składnikach, pozwalając ich użytkownikom pielęgnować swoje rośliny zgodnie z naturą.


Podstawą nowej kategorii w ofercie marki ZIEMOVIT są naturalne i organiczne nawozy: do warzyw, borówek, do drzew i krzewów owocowych, truskawek, pomidorów i papryki, do ziół oraz uniwersalny. Nawozy naturalne i organiczne można stosować już w trakcie sadzenia lub siewu. Bardzo korzystne jest także kilkukrotne stosowanie nawozów ZIEMOVIT Naturalny w trakcie wegetacji roślin. Można je stosować przez cały sezon ponieważ są bezpieczne dla roślin
w każdej fazie rozwoju. Po zastosowaniu, nawozy ZIEMOVIT Naturalny dostarczają roślinom składników pokarmowych niezbędnych dla wzrostu i rozwoju oraz cennych mikroelementów, które wpływają korzystnie na zdrowotność roślin oraz wartość odżywczą plonu.


Kategorię ZIEMOVIT Naturalny uzupełniają biopałeczki nawozowe: do roślin kwitnących, roślin zielonych, storczyków i uniwersalne. Wśród zaprezentowanych nowości znalazł się także HUMUS Niezbędnik Działkowca, podnoszący wartość odżywczą i walory smakowe warzyw i owoców, HUMUS PLUS Uniwersalny, poprawiający strukturę gleby oraz stwarzający korzystne warunki dla wzrostu i rozwoju roślin, a także BIOHUMUS Uniwersalny. W pełni naturalna BIOKONTRA skutecznie zwalcza mszyce i inne uciążliwe szkodniki, a BIOKOMPOSTER przyspiesza kompostowanie oraz wzbogaca wartość nawozową kompostu. ZIEMOVIT Naturalny to także BIOAKTYWATOR Uniwersalny w wygodnej w użyciu granulowanej formie, który zwiększa dostępność składników pokarmowych, pobudzając życie mikrobiologiczne w podłożu.


- Rozbudowaliśmy markę ZIEMOVIT o nową kategorię z dużym rozmachem – wchodząc na rynek z aż 17 nowościami produktowymi. To dowodzi, jak bardzo poważnie podchodzimy do ciągłego rozwoju tej marki, zwłaszcza w obszarze systematycznego poszerzania jej oferty produktowej. Chcemy, by w pełni odpowiadała potrzebom polskich ogrodników i działkowców – mówi Mariusz Grelewicz, Prezes Zarządu CIECH Sarzyna.


Marka ZIEMOVIT to nie tylko produkty najwyższej jakości, ale także zaufany doradca dla wszystkich polskich działkowców i ogrodników. Osoby zainteresowane poszerzeniem swojej wiedzy z zakresu pielęgnacji ogrodów czy roślin balkonowych mają do swojej dyspozycji m.in. stronę internetową www.ziemovit.pl, wyposażoną w rozbudowany poradnik i wirtualny kalendarz ogrodnika. Inspirującym miejscem dla wszystkich poszukujących wskazówek na temat pielęgnacji i aranżacji przestrzeni zielonych jest również fanpage marki na Facebooku - „Niech Żyje Ogród” (@ZiemovitNiechZyjeOgrod) oraz kanał poradnikowy na serwisie YouTube („Ziemovit”).
Produkty marki ZIEMOVIT to najwyższej jakości podłoża, nasiona traw, środki chwastobójcze oraz nawozy płynne i granulowane, dopasowane do potrzeb i oczekiwań polskich ogrodników i działkowców. Produkty dostępne są w sprzedaży w najlepszych centrach ogrodniczych, w sieciach handlowych takich jak Leroy Merlin, BricoMarche czy PSB Mrówka oraz w sprzedaży internetowej. Po rozbudowie, ofertę marki ZIEMOVIT stanowi aż 50 produktów.


 

CIECH Sarzyna jest jedną z kluczowych spółek Grupy CIECH i filarem jej segmentu organicznego. W 2017 roku obchodzi swoje 80-lecie. CIECH Sarzyna specjalizuje się w produkcji środków ochrony roślin (AGRO) oraz żywic. Pełen asortyment wyrobów obejmuje ponad 1000 pozycji i ich pochodnych. Do najbardziej znanych znaków handlowych należą marki z segmentu AGRO: Chwastox, Agrosar 360SL oraz ZIEMOVIT. Firma, poza europejskimi, obsługuje także rynki w Azji i Australii.

CIECH to międzynarodowa, profesjonalnie zarządzana grupa z polskimi korzeniami,
o ugruntowanej pozycji lidera w branży chemicznej w Europie Środkowej i Wschodniej. Wytwarza produkty, z których powstają artykuły niezbędne w codziennym życiu ludzi na całym świecie - nowoczesne wyroby o najwyższej, światowej jakości. Korzystając ze wsparcia wiarygodnego inwestora strategicznego (Kulczyk Investments) realizuje strategię globalnego rozwoju, rozszerzając sprzedaż na światowych rynkach. Łączy przy tym nowoczesne podejście do biznesu z tradycją produkcji sięgającą 1882 roku. Więcej informacji znajduje się na stronie www.ciechgroup.com.

Cenimy sobie Państwa wypowiedzi,
dlatego prosimy aby były one wyrażane w dobrym tonie oraz nie łamały polskiego prawa.
Komentarze łamiące te zasady będą niezwłocznie usuwane.
Dodaj komentarz
*
Tytuł komentarza:
*
Komentarz:
komentarz
*
Podpis:

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o najważniejszych wiadomościach rolniczych oraz przydatnych poradach rolniczych możesz zapisać się do newslettera (po lewej stronie ekranu).

125ml milk

ZIEMOVIT Naturalny
TAGI: ziemovit; naturalny; także; roślin; ; pełni; rozwoju; organiczne; sarzyna; ofertę; wartość; polskich; ofercie; naturalnych; nawozy; można; handlowych; środków; wzrostu; pielęgna;

Ta strona korzysta z plików COOKIES. więcej »