Przedstawiony został plan działań informacyjnych w zakresie rolnictwa i promocji artykułów rolno-spożywczych na bieżący rok oraz dyskutowano o roli administracji i funduszy promocji w kreowaniu pozytywnego wizerunku polskiej żywności.
Zwracano uwagę na bezpodstawne ataki na polską żywność z jakimi mamy do czynienia w ostatnim czasie. Podkreślano wysokie standardy w pracy polskich służb kontrolujących jakość produkcji i żywności.
Podsekretarz stanu Zofia Szalczyk dziękując za rzeczową dyskusję i wymianę poglądów zwróciła uwagę, że teraz jest dobry czas, aby po czterech latach funkcjonowania funduszy promocji przeanalizować uwarunkowania prawne w jakich one działają. Jak podkreśliła – To dobry moment, aby przedyskutować ich dotychczasowe działanie. Chodzi o to, aby fundusze promocji były najbardziej efektywnie wykorzystywane i służyły dobrej promocji polskiej produkcji rolnej i żywności.
Źródło
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
http://www.minrol.gov.pl/