Filmy animowane w prosty i przystępny sposób omawiają zagadnienia:
- zakładania i funkcjonowania spółdzielni energetycznych na terenach gmin wiejskich i miejsko-wiejskich,
- korzyści wynikających z funkcjonowania spółdzielni energetycznych,
- zasad rozliczania energii elektrycznej wytworzonej w spółdzielni energetycznej,
- zasad działania biogazowni rolniczych.
Kampania internetowa KOWR była skierowana w szczególności do mieszkańców gmin wiejskich i miejsko – wiejskich, przedstawicieli samorządów terytorialnych oraz lokalnych przedsiębiorców. Kampania zasięgowa promująca filmy z kanału YouTube KOWR uzyskała ponad 10 mln wyświetleń oraz prawie 2,3 mln obejrzeń. Największą ilość wyświetleń, uzyskał film dotyczący korzyści wynikających z założenia spółdzielni energetycznej, jednocześnie generując najwyższy współczynnik zaangażowania spośród promowanych filmów, tj. na poziomie ponad 33%.
Równolegle, w tym samym okresie prowadziliśmy kampanię banerową na ponad 500 stronach internetowych regionalnych serwisów informacyjnych oraz 9 portalach branżowych dotyczących w szczególności tematyki OZE i rynku energii. Kampania przyniosła wynik ponad 20 mln wyświetleń. Nasze animacje są stale dostępne na kanale YouTube KOWR. Zachęcamy do oglądania.
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa