W dniach 15-16 listopada br. w podwarszawskich Michałowicach odbyło się szkolenie pt. „Skuteczny marketing, promocja i handel na rynku rosyjskim i francuskim”, pierwsze z serii trzech szkoleń marketingowo-rynkowych, organizowanych przez Agencję Rynku Rolnego w ramach Branżowego Programu Promocji branży polskich specjalności żywnościowych.
W szkoleniu uczestniczyło 21 przedstawicieli polskich przedsiębiorców sektora spożywczego, zainteresowanych pogłębieniem swojej wiedzy z zakresu strategii marketingowych oraz warunków działania na rynkach Francji i Rosji.
Zakres szkolenia obejmował tematykę działań marketingowych, promocyjnych i komunikacyjnych. Część teoretyczna poparta została informacjami praktycznymi z zakresu eksportu polskich produktów spożywczych do Rosji i Francji.
Pierwszego dnia wykłady poprowadzili specjaliści z firmy BBDO, znanej i docenianej na całym świecie agencji reklamowej. Drugiego dnia swoją wiedzę przekazywali uczestnikom eksperci z Głównych Inspektoratów Ochrony Roślin i Nasiennictwa, Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych oraz Weterynarii, a także eksperci z Izby Celnej oraz Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji w Moskwie i w Paryżu.
Szkolenie zakończyło się rozdaniem certyfikatów dla uczestników.
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w szkoleniu, za ciekawe dyskusje oraz za pozytywną ocenę pierwszej edycji naszego szkolenia. Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnych szkoleniach. Następna edycja szkolenia odbędzie się w pierwszym kwartale 2013 roku i będzie ona poświęcona rynkom Niemiec i Chin.
Źródło
Agencja Rynku Rolnego
http://arr.gov.pl/