shiuz__750 x 100 px_1

Postępowanie na wybór firmy, która przygotuje i zrealizuje kampanię dotyczącą mleka i wybranych produktów mleczarskich

Polska Izba Mleka, Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka

Polska Izba Mleka oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka ogłosiły postępowanie na wybór firmy, która przygotuje i zrealizuje kampanię dotyczącą mleka i wybranych produktów mleczarskich.

Konsorcjum w składzie: Polska Izba Mleka oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka zaprasza do składania ofert na przygotowanie i realizację 3-letniej kampanii dotyczącej mleka i wybranych produktów mleczarskich pt. „Mam kota na punkcie mleka” – kontynuacja.

Treść zaproszenia dostępna jest na stronie internetowej Polskiej Izby Mleka: www.izbamleka.pl oraz Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka: http://www.pfhb.pl

Źródło
Agencja Rynku Rolnego
http://arr.gov.pl/

125ml milk

pim pfhbipm loga
Cenimy sobie Państwa wypowiedzi,
dlatego prosimy aby były one wyrażane w dobrym tonie oraz nie łamały polskiego prawa.
Komentarze łamiące te zasady będą niezwłocznie usuwane.
Dodaj komentarz
*
Tytuł komentarza:
*
Komentarz:
komentarz
*
Podpis:

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o najważniejszych wiadomościach rolniczych oraz przydatnych poradach rolniczych możesz zapisać się do newslettera (po lewej stronie ekranu).

TAGI: wybranych; mleczarskich; polska; hodowców; postępowanie; producentów; dotyczącą; bydła; kampanię; firmy; ; wybór; mleka:; polskiej; która; federacja; produk;

Ta strona korzysta z plików COOKIES. więcej »