Polski producent nowoczesnych kotłów centralnego ogrzewania – spółka TIS Group z Białegostoku – debiutuje na krajowych targach. Choć firma działa na rynku już od 2008 roku, ale dopiero teraz rozpoczyna dystrybucję swoich wyrobów na terenie Polski. Dotąd, jej produkty trafiały wyłącznie na rynki zagraniczne – głównie na wschód. W dniach 13 – 14 lutego, z jej ofertą będą mogli spotkać się uczestnicy Mazurskiego Agro Show w Ostródzie – największej wystawy tego typu w tej części kraju.
TIS Group będzie jednym z ponad stu wystawców, którzy w ciągu dwóch dni zaprezentują swoją ofertę dedykowaną dla branży rolnej. Na powierzchni 10 tysięcy metrów kwadratowych, uczestnicy targów zyskają okazję poznania produktów przeszło 150 marek z kraju i zagranicy. Ubiegłoroczne, pierwsze targi w północnej Polsce, organizowane przez Polską Izbę Gospodarczą Maszyn i Urządzeń Rolniczych odwiedziło ponad 18 000 osób.
Jak informuje Tomasz Mańczuk, prezes TIS Group, po przeszło 7 latach obecności na wschodzie – głównie na Białorusi, Ukrainie, w państwach Bałtyckich czy w Rosji, przyszedł czas na budowę sieci dystrybucyjnej w Polsce. W tym celu również, spółka uruchomiła swój kolejny zakład produkcyjny - w Lipsku w województwie podlaskim - w którym pracę znajdzie docelowo nawet kilkadziesiąt osób.
- Agro Show w Ostródzie to pierwsze targi w kraju, na których chcemy zaprezentować naszą ofertę – kotły C.O. na węgiel, eko groszek, pellet i drewno. Wydarzenie dedykowane dla rolnictwa skupia uwagę potężnej grupy naszych potencjalnych klientów, jakimi są mieszkańcy terenów wiejskich pozbawionych dostępu do sieci gazowej – wyjaśnia Maciej Okuła, dyrektor handlowy TIS Group.
Jak dodaje prezes, TIS Group wyspecjalizowało się w projektowaniu i produkcji nowoczesnych systemów tworzonych z myślą zarówno o odbiorcach indywidualnych, ale też dużych obiektach przemysłowych - zakładach produkcyjnych czy przestrzeni magazynowych.
- Choć konkurencja jest spora, ale bogate doświadczenie, jakie zdobyliśmy na przestrzeni kilku ostatnich lat, tworząc zaawansowane technologicznie rozwiązania, które sprawdzały się na bardzo wymagających – głównie jeśli chodzi o klimat – rynkach wschodnich, sprawia, że optymistycznie oceniamy możliwości rozwoju naszej marki na „własnym podwórku”.
Przedstawiciel TIS Group zaznacza przy tym, że jej produkty zyskały znaczną renomę wśród klientów za naszą wschodnią granicą, ciesząc się zaufaniem i opinią nowoczesnych i trwałych. Dlatego firma chce wykorzystać zdobyte doświadczenie w zainteresowaniu swoimi wyrobami również polskich odbiorców.