W dniach 15-18 września w Moskwie odbywają się targi World Food Moscow 2014. Jest to jedna z największych i najważniejszych imprez promocyjnych rynku spożywczego w Rosji. O jej skali świadczą liczby: zeszłoroczna edycja zgromadziła 1634 firmy z 68 krajów i 26 666 zwiedzających z 87 krajów.
W tym roku Polska jest reprezentowana przez 53 firmy oferujące całą paletę polskich specjalności eksportowych z zakresu produktów gotowych oraz dodatków dla przemysłu spożywczego.
Agencja Rynku Rolnego przygotowała w ramach branżowego programu promocji polskich specjalności żywnościowych dwuwyspowe stoisko narodowe o powierzchni 110 m2, na którym prezentowana jest oferta 7 firm:
- CSI Słowianka (słodycze),
- Interfiber (błonnik dla przemysłu spożywczego)
- Twój Owoc (przetwórstwo i eksport owoców)
- Chocomoco (słodycze)
- La-Sad (soki, owoce i warzywa)
- Lotte Wedel (słodycze)
- Baltazar (słodycze)
Oprócz tego na targach obecne jest także stoisko kampanii „Jabłka każdego dnia” organizowanej przez Stowarzyszenie Sadowników RP, której obsługą w zakresie finansowania zajmuje się ARR.
Zapraszamy do odwiedzenia obu stoisk w halach 1 i 2.
Źródło
Agencja Rynku Rolnego
http://arr.gov.pl/